De titel zegt het al een beetje, waar heb je in het noorden van het land grote modezaken? Voor een bruiloft aankomende herfst ben ik op zoek naar een mooie outfit (bijv. een jurk), het zou mooi zijn als op dezelfde locatie mijn man ook kan slagen voor iets bijpassends Ik ken bijv. Rinsma in Gorredijk, MijnModewereld in De Wijk, vroeger gingen we wel eens naar Passenheim in Wolvega maar die is er niet meer (weet ook niet of een ander in die regio in het gat is gesprongen?) Een stad met veel leuke zaken bij elkaar is natuurlijk ook goed, maar bij dergelijke zaken mis ik vaak wel een afdeling met kleding die net even iets 'meer' heeft voor een bruiloft flodderjurkjes of zoiets vind ik namelijk niets. Dus ... Wie heeft een goeie tip?
Ik wilde Rinsema schrijven maar die ken je dus al. Maar als je die winkel kent hoef je toch niet verder te zoeken?
klopt, ze hebben heeeeel veel! Maar dat heeft bijv. MijnModewereld ook en daar ben ik dus laatst geweest en niet geslaagd. Hou dus nog graag wat opties achter de hand