Vrijdag is het weer 1 april, de dag om mensen in de maling te nemen. Het lijkt me wel lachen om mijn man voor de gek te houden met iets. Het lijkt me wel leuk om hem iets over de post te versturen, een gekke brief of zo iets. Heb even zin in lachen. Iemand ideeën?
Een echofoto? Afvalbrochure? Reclame voor de draadloze stroom van gamma? Een gewonnen prijsvraag/loterij? Zelf is mijn favoriet elk jaar weer: Knoop in de mouw! Bij collega's kan je voor de jassen kiezen, bij je man voor zijn trui of pyjama, kleren van de kids, noem maar op.. Leg in één mouw een knoop en laat de andere mouw met rust. Kijk vervolgens goed naar het gezicht als de persoon zijn kledingstuk aan doet... Goud waard!
Ik heb ooit bij mijn ex een brief gestuurd (toen woonden we nog samen...voor de beeldvorming...we waren toen 18 en woonden 1 jaar samen in een soort kamer...als studenten dus...geen ex man...) met de mededeling van de gemeente dat we per direct moesten verhuizen omdat er een bom onder ons flatgebouw was gevonden. We hadden tot morgenochtend de tijd om snel te vertrekken...was namelijk super gevaarlijk. Hij was woest en in alle staten...zijn vader bellen...die gemeente bellen... et cetera... Geweldig grappig... Vonden zij achteraf ook wel...maar dat heeft wel even geduurd voordat ze minder boos waren.. ha ha moest even bezinken.
Wij gaan de hal van m'n buurmans bedrijf volgooien met opgeblazen ballonnen! Tja moet je maar niet op 1 april jarig zijn! (Wij kunnen gelukkig achterom weg via een collega bedrijf 😂 Ben benieuwd hoe hij op tijd bij het alarm gaat komen 😂😂😂
Ik ben ooit (heel flauw) als kind erop uit gestuurd voor een plintenladdertje. Half de buurt afgezocht en kwam heel trots terug met een laddertje van een of andere hamster. Toen mijn ouders vertelden dat het een grap was, was ik zeer verdrietig al dat gezoek voor niks! En al die andere mensen die het gewoon door hadden en me toch weer naar de volgende stuurden pfff kinder trauma hahaha!
Wij hebben vorig jaar de buurman laten bellen met de boodschao dat ene meneer de wolf een klus voor hem had... Nou kreeg die mooi de efteling.. hallo met wolf😂😂😂 ben nu al aan het bedenken wie het dit jaar kan gaan doen. Vooral mijn leidingevende wil ik nu te pakken nemen!
Ooit mijn dochter wakker gemaakt, je mag blijven liggen hoor. Geen school vandaag. En een paar minuten later: 1 april. Oef die baalde!
Waarschijnlijk zien we geen reactie 😓 Hij begint vaak erg vroeg. Buuf moet maar regelen dat hij later gaat werken 😂 Ik ga er namelijk niet om 6:00 uur staan 😅
Zelfde gedaan bij een collega een paar jaar geleden. Of ze mevrouw de beer terug wilde bellen met het telefoonnummer van Artis erbij 😂
Mijn ouders hebben heel wat jaren geleden een brief gestuurd naar vrienden. Hij zat werkloos thuis en in de buurt waren een of andere opgravingen. In de brief stond dat hij zich op 1 april moest melden bij de gemeente en een schepje moest mee nemen In de week voorafgaand heeft hij heel wat lopen briesen dat hij het maar onzin vond en had het helemaal niet in de gaten
Hier vulde wij negerzoene met tandpasta, die gezichten! Geweldig...was een iemand die zij hey is dit een nieuwe smaak? Deze zijn lekker! Hahaha Doos negerzoenen. 2 goeie er uit halen en die niet vullen en zelfs goed onthouden waar je die neer zet, die kan je zelf pakken om ze aan te moedigen om te eten. Dan de rest voorzichtig het koekje er af breken, beetje schuim er uit halen en dat vervangen voor witte tandpasta. Dan er weer voorzichtig op zetten. Als je klaar ben. De doos dicht doen en een keer laten vallen. Gebeurd namelijk regelmatig in de winkel... Dus dat is je exscuus mochten ze zien dat ze licht beschadigd zijn
Staan leuke dingen tussen. Ik vind die bom onder de flat wel leuk (in ons geval huis) maar ik vind het wel moeilijk om zo'n brief goed en geloofwaardig op te stellen. Ik heb zelf ook wel wat dingen uitgehaald. Een notitie achtergelaten voor iemand dat ie meneer de Leeuw terug moest bellen, met het nummer van de dierentuin er bij. Kreeg hij een antwoordapparaatbandje er voor. Ook mijn man jaren geleden een brief gestuurd, zogenaamd namens een erotiek-postorderbedrijf. Dat hij nog een groot bedrag open had staan voor het bestellen van de meest belachelijke dingen, zoals een opblaaspop en een penispomp. Die kop van hem, ik moest zo lachen... Maar voor dit jaar zoek ik weer wat origineels. Ben ook wel benieuwd wat er in de media gedaan word.
Ik heb weleens gelezen dat Zeehondencrèche Pieterburen het niet kan waarderen dat ze altijd zoveel telefoontjes krijgen op 1 april met de vraag of ze mevrouw C. Hond mogen spreken. Zeehonden in nood dupe van 1 april grap
Op mijn werk hebben ze ooit (bij de mannen) huishoudfolie op de wc pot gespannen. De eerste die ging plassen spetterende zichzelf helemaal onder. Haha. Sorry, ik heb denk ik ook echt mannenhumor.