Nooooit last van gehad toen we op de flat woonden. Ik las jullie verhalen altijd met een grote opluchting dat wij nooit last van huisspinnen hadden.. Maar nu kriebelt me het toch overal. 3 MEGA spinnen in 1 week tijd. AAAH. Ik word gek. Durf geen ruimte meer binnen te gaan zonder eerst goed naar de muren, plafonds en grond te kijken. bang om zo'n harig monster tegen het lijf te lopen. Is er geen gif ofzo voor? En wanneer stoppen die monster met door ons huisje heen te rennen???????????? Ben serieus helemaal bang,.
Hier ook! In ons appartement ook geen last van en nu in ons huisje een heleboel. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen en laat ik ze allemaal zitten haha. Alleen als ze in de slaapkamers zitten maak ik ze dood.
Niieeet!! Laat je ze echt zitten??????? Ooh wat knap! ik wou echt dat ik er minder panisch voor was. Het slaat helemaal nergens op, ze kunnen niks doen. Maar ze zijn zo engg!
Hier een rustiek boerderijtje in Frankrijk met spinnen in elke hoek en kier en tussen alle balken (en we hebben véél hoeken, kieren en balken ). Vroeger was ik er ook bang voor, tegenwoordig zíe ik ze niet eens meer moet ik eerlijk zeggen... Het zijn trouwens wel goede vliegen/muggenvangers, dus we laten ze lekker hun gang gaan...
Ik laat ze meestal ook zitten. Ze vangen die irritante neefjes voor me. Aan die bloedzuigers heb ik meer een hekel. Spinnetjes zijn lieffffffff
Pfff ik had er laatst 1 op de trap een giga en een huis vol kinderen. Oke toen moest ik wel cool blijven Ik heb er maagomdraaiend een glas overheen kunnen zetten. (vond ik wel zo stoer). Daarna heb ik bij de buren aangebeld
3 nog maar?? pfff in 1 week tijd heb ik er al 7 op laten ruimen door mijn vriend, en ik kom ze ook telkens tegen als ik snachts naar de wc moet en als je dan je ogen niet fatsoenlijk open hebt tjah moet je de schok voorstellen en gister was ik de mat aan het kloppen ik buk en er komt er 1 die rent zo over mijn arm naar boven en dan die hele grote zwarte he?, ik zeg je dat ik toen niet ter plekke dood ben neergevallen valt me nog mee Maar ze zeggen dat augustus en september spinnenmaanden zijn en tot nu blijkt het dus succes ermee dames!
Die kleintjes laat ik ook zitten maar die kruisspin in mijn gootsteenkastje kan toch echt binnen kort de binnenkant van de stofzuiger bekijken. En net zat er zo'n giga stofspin in de wc, die loopt nu buiten. Hier stikt het echt van de spinnen! Voor het achterraam zit een hele dikke kruisspin en ook bij het keuken raam en dochterlief dr slaapkamer raam. Elke dag als ik de schuurdeur open hoor je de spinnen webben breken hihi. Elke week maak ik de voorkant van het huis spinnenweb vrij maar een dag later zit het weer vol, ziet er niet uit maar ja je doet er niets tegen. Ow en die hooiwagens pak ik gewoon op en zet ik buiten neer. Succes TS!
ieeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww ben der panisch voor , manlief moet standaard voor mij de wc gaan controleren
Coquelecoat: Wow! Dat is stoer. Maar idd misschien wel de beste kuur.. Als je er iedere dag mee geconfronteerd word.... Maar jij nu even liever dan ik denk ik.... Marnatman: Wat is je adres? Ik stuur ze met alle liefde naar je toe!! Tjilpje: En nu word je voor de rest van je leven gepest door je buren? Erg stoer idd haha. Maar ik geef je groot gelijk. Ik denk dat als er nu 1 voorbij rent, ik zo hard gil dat de buren vanzelf wel komen kijken. Videlsje: NEEEEEEEEEE! Over je arm???????????????????? AAAH!! Vandaag vertelde een collega dat haar man zo'n ENORME over zijn rug had lopen. Ik dacht: Ach dat is vast onzin, want ze zijn normaal toch banger voor mensen dan wij voor hun? Of geldt die regel nu ook al niet meer? Brrr... kippenvel. Anica: kruisspinnen vind ik niet zo eng, hooiwagens etc ook niet. Maar die vieze ADHD harige huisspinnen wel.. Kan wel janken als ik er 1 zie. Een dag later je huis weer vol??? Woon je midden in het bos ofzo dan?
Zit momenteel in n grote luxe stacaravan en heb net n dikke gevangen en door de wc gespoeld...ik was vroeger echt hysterisch.nu iets minder, want ik ving m gewoon en t was echt n grote...toch walg ik er nog van.liefst maak ik ze niet dood, vind ik zielig..
Denk je dat ie de wc overleeft dan? Hier ook wel veel spinnen, vooral buiten. Maar ben er niet bang voor, laat ze ook binnen lekker lopen, of zet ze buiten (maar meestal zijn ze voorbij gerend voor ik er erg in heb ). Ik gruwel wel van dode spinnen, vind het echt vreselijk om die op te moeten pakken, die moet je namelijk echt vastpakken. Een levende spin laat ik in mijn hand lopen en kan ik dan buiten zetten.
Kan me niet druk maken over een paar spinnen. Hoe groter hoe beter, eten lekker de muggen op. Haal wel het rag weg, maar spinnen zie ik gewoon als huisgenoten. In Nederland dan, hier in Papua moet je altijd even kijken, er zitten hier buiten neefjes van de funnelwebspiders (maar die hebben zulke grote kunstige webben, die zie je niet over het hoofd) en soms komen er bij de huizen redbacks of hun neefjes, en die kunnen gemeen bijten. Maar ze doen niets als je ze met rust laat.
Haha, Ja ik laat ze echt zitten. Mijn vriend daarentegen moet niets van ze hebben. Lijkt me oprecht vervelend als je er bang voor bent
owww wat hebben sommige van jullie lef zeg! ik ben echt zooooo bang voor spinnen! ik kan er letterlijk misselijk van worden en kokhalzen, heb echt een fobie! ik heb er nu 3 gezien hier in huis, maar wel verspreid over een paar weken gelukkig! ik laat ze altijd door mijn vriend doodmaken, mogen echt niet blijven leven ben dan bang dat ze weer terug naar binnen komen haha
Het valt hier op zich wel mee met het aantal spinnen... We wonen 1 hoog, wel in een oud pand, maar de spinnen die ik in een jaar tegen kom zijn over het algemeen op 1 hand te tellen. Gelukkig maar, want ik ben echt panisch voor die beesten. Ik sta echt doodsangsten uit... Mensen die me heel goed kennen weten vaak niet wat er gebeurd als ik ineens een spin spot... Complete chaos en hysterie . Valt me wel op dat er nu met slecht weer, oftewel regen, wat meer spinnenwebben aan de plafonds hangen... Dus dan moeten die lieverdjes vast ergens rondlopen. Ik heb laatst gelezen hoe je ze kunt 'bestrijden'. Klik hier.
Heb er hier nog geen gehad, maar even afkloppen dus. Bij een vriendin van me wel, zat gewoon op de bank, opeens rent er echt een GIGANTISCHE spin onder mijn voeten vandaan. Supersnel ging hij, niemand durfde hem dood te slaan dus later zat hij op het plafond boven de deur. Brrr.
ooh ik ben ook zo bangepoeperd brrr nou woon ik gelukkig 4 hoog en zitten ze eigelijk alleen maar aan de buitenkant van mijn keukenraam in al die kiertjes, het zijn meer van die kruisspinnen, maar toch als ik het raam open moet doen dan kijk ik wel eerst of die toevallig niet effe naar ander plekkie is gekropen Als ik bij mijn moeder ben dan voel ik mij helemaal niet veilig meer, die heeft een vijver in de tuin en over de gehele tuin heeft ze een net gespannen vanwege de reigers, ooh je moet me dan zien lopen als ik daaronder door moet whaha ik ben dan net een oud wijf zonder rollator
Slaaaaaaan met die slipper !! Is je slipper te klein voor het spinnetje dan pak je gewoon de slipper van je man, die zijn vaker groter !!