schoonmaakhulp, wat betaal jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ruby1987, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Wat is dat, de badkamer schuren?
    Hier doet ze juist stofzuigen, badkamers schoonmaken, toiletten, keuken, vaatwasser, slaapkamer aan kant maaken, bedden verschonen etc. Net die dingen die jij niet wil.. :)
    Je wil niet weten hoe goed het voelt om in een net schoongemaakt huis thuis te komen!

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Had een oproepje op facebook geplaatst

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere

Ik denk dat het verkeerd over is gekomen. Dat is gewoon de prijs voor een retour maar niet wat ik aan haar betaal. Ik betaal gewoon 30 euro voor 1,5 uur en gedeeltelijk reiskosten. Ze is een vrouw van 28 met 2 kids en zonder baan.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat ze 2 kinderen heeft en werkloos is is toch niet relevant voor het berekenen van haar uurloon?

Maar goed, als je geld over hebt, why not.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wij hebben de knoop ook doorgehakt en we hebben aankomende woensdag een gesprekje met iemand bij ons uit de buurt. Ik had een oproep op marktplaats gezet. Binnen tien minuten al drie reacties. Toen op facebook gezet dat we dus iemand zoeken en toen werd ik geappt door een vriendin dat haar moeder nog een adresje zoekt. Woont op loopafstand van ons. Nog geen tien minuutjes lopen. Ze vraagt 12,50 per uur. Ze komt dan op donderdag 1x in de 2 weken. En dan komt ze de grote dingen doen. Badkamer, toilet, ramen, en de strijk. Ik verheug me er nual op!!

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Mag ik vragen waarom je vriend het niet wilt

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik laat diegene gewoon alles afnemen van de slaapkamer, toilet, badkamer, woonkamer, kinderkamer, woonkamer, gang en keuken. Dan bedoel ik alle kastjes/meubels/vensterbanken/ramen/deuren/verwarmings en tegels. Als er nog tijd is stofzuigen en dweilen en als daarna nog tijd is dingen strijken.

Deel Deze Pagina