soms nu zo onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mar77, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ik ben momenteel best onzeker, maar dat komt vooral omdat ik me heel rustig moet houden, 1 nacht in het ziekenhuis heb gelegen en nu thuis afwacht wanneer ze me in gaan leiden. Mijn bloeddruk was 150/100 en ik krijg nu medicijnen daarvoor. Gelukkig hoor ik meer over de datum van inleiden volgende week.
    Verder heb ik het best aardig gehad gedurende de zwangerschap. Alleen gaat er even niks meer volgens het boekje, dat is jammer, dat maakt me onzeker en zorgt ervoor dat ik hem het liefst al in mijn armen heb. Ook al weet ik dat hij het goed maakt en best nog even door mag groeien.

Voor anderen vast herkenbaar.

De eerste zwangerschap ging zo super goed en lekker alles thuis. Nu even een omslag moeten maken dat ik in het ziekenhuis beval en ook nog eens ingeleid ga worden, waar ik me totaal geen voorstelling van kan maken.

Wat het ook lastig maakt is dat de klachten die je kan krijgen bij een zwangerschapsvergiftiging al maanden aanwezig zijn, terwijl mijn bloeddruk toen prima was. Ik moet het dus puur doen op gevoel en de schopjes van de baby. Gelukkig voel ik hem goed.

Moest het gewoon even kwijt.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kan me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt.. Dikke knuffel en succes de komende weken. Hopelijk gaan ze snel en zonder verdere problemen voorbij. :)

3. mandy5389

mandy5389 Lid

4 dec 2014
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik begrijp je helemaal!

Heb zelf afgelopen maandag de hele middag en avond in het ziekenhuis gezeten omdat ze acute zwangerschaps vergiftiging vermoede.

Bij mije is het niet het geval maar toch zag ik het idee van een water bevalling al in duigen vallen.

Voel je je wel goed?
    Krijg je extra controles?

Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid heb mbt het inleiden.

Ik wens je heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes.

Xxx

4. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Succes de laatste loodjes! Spannend allemaal!

5. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Mandy, maandag ben ik door de vk doorgestuurd en mocht ik gelijk blijven ter observatie bloeddruk. urine en bloed waren allemaal goed.
    Dinsdag weer naar huis eind vd middag, met bloeddrukverlagers. Woensdag toch weer heen omdat de bloeddruk hoog bleef, weer het hele riedeltje. maar ik mocht naar huis.
    donderdag controle bij de gyn. gehad. bloeddruk was gezakt. nu hoef ik donderdag pas weer terug, tenzij ik klachten krijg. Dan direct weer bellen.

Het maakt je zo onzeker allemaal.

Fijn dat het bij jou meeviel.

6. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Bedankt Micchan en shaker

Deel Deze Pagina