begin zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selin, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Sinds vanochtend weten we dat er een babietje op komst is.....wie kan ons vertellen wat we nu allemaal moeten regelen/doen?
     
  2. Niet meer actief

    Gefelicteerd, ik denk dat je eerst naar de huisarts moet en dan krijg je vanzelf info over wat je precies moet doen.... Of misschien kun je al een afspraak maken met de VK voor een intake ofzoiets..... :D
     
  3. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai...gefeliciteerd!!!

    huisarts hoeft in principe niet....je kunt de verloskundige bellen en die rekent dan voor je uit wanneer je eerste afspraak zal zijn en dan ga je erheen voor een intake idd....dan neemt ze alle gegevens op en vervolgens wordt je doorverwezen voor een termijnecho meestal...ik moest daar zelf het ziekenhuis eventjes voor bellen....als je niet weet waar je heen moet bellen voor een verloskundige, kun je natuurlijk ook eerst even je huisartsen-praktijk bellen voor adressen en tel.nr's
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    gefeliciteerd!!!!!!! ik ben eerst naar de dokter geweest.... en die heeft mij doorverwezen naar de gyn..... maar goed, ik weet niet hoe dat bij jullie geregeld is... je kan naar een dokter gaan, maar idd ook naar de vk..
     
  5. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    onze ha is tevens onze vk , je kan ze altijd even bellen ;)
     
  6. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt voor de berichtjes!

    Nou heb vanmorgen de HA gebeld en in de kerstvakantie kunnen we er terecht (ivm vakantie voor hem ervoor). Volgens de assistente hoef ik voorlopig niet naar het ziekenhuis....en zou ik de eerste 3 maanden alleen bij hem komen. Kan dit?.....dan krijg ik dus niet eens een echo.....
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat klopt. De eerste echo is meestal ook pas rond 12 weken.
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Volgens mij kun je al meteen een afspraak met een verloskundige in de buurt maken....dat zou ik liever doen dan alleen naar mijn huisarts gaan!
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Gefeliciteerd! Meer dan je vk bellen kunj e nu nog niet doen, alleen maar lekker genieten van je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina