hoi dames, mijn hobby is haken en verkoop de spullen op dit moment via marktplaats. maar hebben jullie nog tips van site's waar je gratis je advertentie mag zetten. bijv. speciaal voor zelfgemaakte artikelen? alvast bedankt. groetjes haakmuts
De marktplaatsen op facebook? Of gewoon zelf een pagina op facebook aanmaken en rond laten gaan. Via facebook heb ik zelf nl een hoop leuke kleine winkeltjes gevonden waar ik af en toe wat bestel. Momenteel gaat dat sneller dan marktplaats of google geloof ik.
Mag ik vragen waarom dat een probleem is? Ik verkoop ook op etsy en ben daardoor nu zelfstandig ondernemer
Let er op dat je officieel KVK ingeschreven moet zijn als je je spullen verkoopt, ondanks dat je maar een klein gedeelte verkoopt. Officieel 'mag' het niet.
Dat is met handgemaakte producten niet waar. Als je af en toe wat verkoopt hoef je je echt niet in te schrijven en kun je het bedrag opgeven bij je jaarlijkse aangifte.
Dat snap ik maar toch mag dat officieel niet. Wil niet zeggen dat je het evengoed kan doen hoor, maar dan weet je hoe het zit. Zodra je dingen verkoopt ben je aan het ondernemen en daar hoort officeel een inschrijving (en omzetbelasting betalen!) bij.