Pffff, ik heb niet eens een schoonmaker. Maar door de reacties op elkaar hier lees ik voor de lol toch even mee . En ik ben het er wel mee eens, voor 6,- p.u. kom ik mijn nest niet uit. Houd eerlijk gezegd ook niet echt van dat "kijk eens hoeveel ik heb" gedoe.
nee 15 euro per uur begrijp ik eruit. nou dan ben je als schoonmaakster helemaal op je achterhoofd gevallen als je dan ergens anders voor drie tientjes 5 uur gaat werken
Volgens mij bedoelde ze echt 15 euro voor 5 uurtjes Anders is die 30 euro voor 5 uurtjes toch niet "veel"
nou dan schiet mij maar in een kapotje goed gek dan die vrouw dalijk is het een poolse ofzo die flink uitgebuit wordt
HELEMAAL mee eens daar wordt ik echt zooo misselijk van je hebt het goed, nou gelukkig maar dat hoeft er toch niet duimendik bovenop te liggen en zeker niet te schrijven kan wel 5x zoveel betalen en dan toch de werkster maar 30 euro betalen
HAHAHAHAHA Zal even kapotje halen Maar idd dan ben je niet wijs ga ik liever voor 3,50 achter de kassa zitten
nou das helemaal schandalig...... bedoel ben helemaal niet voor de polen ofzo maar het zijn toch ook mensen niet waar en geen slaven:x
Nou je zal maar mondjes te voeden hebben... vind t echt heel erg om dit te horen meen ik serieus...Ik ga echt nooit meer klagen dat ik te weinig verdien
Ik vraag 10euro per uur, en meestal met 3uurtjes red ik het wel. Ik heb er 1 bij waar ik 4 uurtjes werk want dat is een huis van 3 verdiepingen en 2 badkamers,3wc's. En 30euro voor 5 uur? Vind dat echt sneu. Al vraagt ze dat, dan nog kan je toch, zeker als '' jullie geld hebt'' haar toch wel even meer geven? Hoe je het schrijft komt het over alsof je trots bent dat je haar voor zo weinig hebt. Vind wel dat we iemand niet moeten over taalfouten, dat het er niets mee te maken en is super kinderachtig meiden
volgens mij ook, en begrijp het niet verkeerd ofzo maar dan zijn het vaak bulgaren die voor heel weinig werk schoonmaken