Hahahaha Oke laten we het weer houden op het schoonmaak verhaal Voor er idd mensen gaan kotsen 30 euro voor 5 uurtjes schoonmaken.. Wat vind je daar van??
ik ga mijn flamoesjes wassen en in bed leggen en daar verdien ik veel meer mee dan 30 euri per 5 uur 2 lekkere dikke natte pakkerds
nou dat doe je goed..!! geen oude man van 62 met bierbuik en sigaren lucht hoop ik En nogmaals ik vind t ook schandalig ( het schoonmaak verhaal dan )
ik betaal onze schoonmaakster een tientje per uur en dan is ze 3,5 uur bezig eens in de 2 weken... koopje toch!!! vind het echt een klotewerkje om de badkamer, keukenkastjes en de ramen te lappen bah!
Sorry maar ik heb dit topic even vlug doorgelezen de eerste 2 pagina's gaan nog maar daarna........ Wat respectloos naar TS toe.
Ja...t is nogal een apart topic geworden. Terwijl ik vlgs mij een best normale vraag stelde. Iedereen die serieus heeft geantwoord; thanks!! Wat mij betreft kan t gesloten worden...
Jammer dat er op een serieuze vraag door sommige zo vreemd gereageerd wordt. Ik zal dit maar sluiten. Lotte