Mijn man ging net naar de super en vroeg hem of hij ook even maand verband wou meenemen. Prima, geen probleem. Hij vertelde dat hij alleen verschrikkelijk raar werd aangekeken door een van de vakkenvulsters. Vroeg me daardoor af of jullie man/partner/vriend het ook zonder problemen haalt.
mijn man haalt alles zonder problemen voor mij zelfs kraamverband toen ik bevallen was enzo nooit niks van aangetrokken
Neen dat koop ik liever zelf, god weet met wat hij naar huis komt Denk ook niet dat hij dat zou zien zitten
haha mijn vriend gaat dat ook gewoon halen,, gaat zelfs uitgebreid staan vragen wat het beste is hahaha!!
Jaa hoor.. geen problemen.. Lekker belangrijk wat anderen vinden Het is voor ons niet iets waar geheimzinnig over gedaan hoeft te worden..
Ja hoor, geen probleem.. heb hem er wel eens op uitgestuurd om grotere tampons te halen.. was zo enorm ongesteld en had er zo'n buikpijn van (heb ik normaal ook wel, maar meer vervelend gevoel zeg maar).. Moest elk half uur verschonen i.v.m. doorlekken.. 'wacht maar, blijf maar zitten, ben zo terug.' Is dus grote maat gaan halen Interesseert mn man helemaal niks..
Dat gebeurt nooit, aangezien ik de boodschappen voor mn rekening neem, maar als ik het zou vragen zou het het wel doen ja, hoewel ik me afvraag of hij wel weet waar hij dat zou kunnen vinden
Ik ga eigenlijk altijd naar de winkel daarvoor. Maar als ik het hem zou vragen zou hij het zeker voor me halen.
Ik normaal ook maar was iets sneller door mijn voorraad dan gedacht. Hij heeft eerst de verpakking bestudeerd dus kwam met de goede thuis