Schoonmaakster

Discussie in 'De lounge' gestart door juultje189, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hahahaha ik en mijn schoonmaakster moeten even heel hard lachen om je OP 😂 Weg met zo iemand! Wat een gek zeg!

2. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Hahahah ik moet er niet aan denken dat ik schoonmaak naakt bij mensen. 😂😂😂😂😂😂😂😂

3. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    hahaha ik moet toch echt een beetje lachen..
    heeft ze geen oude kleren ofzo? ik zou het erg onprettig vinden als iemand naakt in mijn huis rondloopt.

4. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    Omg!
    Ik zou de slappe lach krijgen denk ik.

Maar maakt ze wel goed schoon, ben je tevreden over haar?

Zoja dan zou ik haar gewoon in dienst houden met de opmerking /eis om niet naakt te poetsen maar dan met oude kleding aan. Al denk ik niet dat t haar daarom te doen was.

Ieder mens z'n eigenaardigheden 😊

5. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Hahahahahahahahahaha

dank je wel mijn dag is weer gemaakt :')

6. Ralixo

Ralixo Lid

28 nov 2016
    95
    15
    8
    IT'er op verschillende projecten
    Hahaha jeetje wat apart zeg!
    Kijk, als die vrouw er goed uit zag zou ik het misschien niet zo erg vinden *wink wink* Hahaha nee dit gaat wel ver zeg, zou denk ik keihard lachen als het mij zou overkomen :D:D:D Zou haar daarna wel vriendelijk aangeven dat ik hier niet van gediend ben en dat ik het nogal vreemd vind, maar zou haar niet direct ontslaan denk ik. Tenzij ze het nog een keer doet natuurlijk, maarja ik ben zelf nogal nuchter, snap dat anderen haar direct de weg zouden wijzen naar de deur :p Ze voelt zich iniedergeval wel erg thuis bij jullie!! :D:D:D:D:D:D:D:D

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hahaha ik lig hier helemaal in een deuk! :D Ik vind het niet normaal nee, hou dan op z'n minst ondergoed aan. Of trek oude kleren aan..

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hahhaha :D

Hier staat de schoonmaakster in volle zomer met haar 60 jaar in een hotpants en navelshirtje van haar dochter. Maar goed, dat is haar keuze, ze heeft tenminste nog kleren aan :D

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #29 Hotsiflots, 24 feb 2017
    Laatst bewerkt: 24 feb 2017
    WUUUUT? Serieus? en ze mag terug komen?

Hilarisch verhaal voor later maar jesus zeg! ik heb beeld, moet er toch niet aan denken om de badkamer in te lopen en je schoonmaker recht in haar derde oog te bekijken?...

Heel onprofessioneel, misschien is het een rare fetisj? kan me niet voorstellen dat ze compleet in eva kostuum gaat schoonmaken omdat ze bang is vies te worden wth man!! daar heb je werkkleding voor, die had eruit gevlogen bij mij en dr kleren er achteraan wat een makees!

10. juultje189

24 jul 2012
    70
    25
    18
    Nou ja ik weet zeker dat mijn man niet thuis is hoor.
    En dan nog geloof ik niet dat die er iets mee zal doen 😂
    Helemaal nu ik haar naakt heb gezien🙈..
    Maar ze doet haar werk echt wel goed ik had niks op haar aan te merken tot vanochtend.
    Ik ga haar denk ik er toch maar op aan spreken dat ik dit toch echt niet normaal vindt.
    En ga er nog over na denken wat ik hier mee ga doen.
    Opzich heb ik er geen probleem mee als ze iets uit trekt kwa kleding maar niet naakt 😕.
    Verder wil ik er niet teveel over na denken wat ze dan doet want dan wordt ik nogal misselijk 😂.
    Ik lach er nu ook maar om alhoewel ik eerst echt wel een bedje overdonderd was.
    Ik belde Toenstraks een vriendin en die kwam ook al niet meer bij van het lachen..... man dacht ik hem voor de gek hield.
    Het klinkt misschien ook wel erg apart

11. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Haha!! Ik zou ook niet weten hoe ik zou hebben gereageerd. En dat ze zich dan ook niet betrapt voelt ofzo....bizarrrrr!!!
    Ik zou haar vriendelijk bedanken!

12. PeAn

PeAn Niet meer actief

13. Logan

Logan Niet meer actief

Nee?! HAHAHAHA! Ik moet er echt niet aan denken in m'n blote kont op de badkamer van een ander te staan. Oh oh wat zul jij raar opgekeken hebben 😂😂

14. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Misschien heeft zij even lekker gedoucht....Ik zou me rot schrikken. En hoe oud is de dame??? Ik kan er niet bij met mijn verstand.

15. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ieder zijn ding idd..
    Als je tevreden over haar bent zou ik haar ook houden. Zou mij eigenlijk weinig kunnen schelen, als zij daar gelukkig van wordt.

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    O my god...

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ooooh ik had er duizend euro voor over gehad om op precies dát moment jou gezicht te zien😂😂😂😂

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Nah, ik hoef iemand die z'n fetisj hier thuis gaat uitoefenen niet meer binnen te hebben. Volgende keer snuffelt ze aan al je schoenen met een vieze onderbroek van je man op haar hoofd. Lekker geilen op stiekeme dingen doen in andermans huis. No thanks.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hahaha ik denk dat ik plat had gelegen van het lachen!
    Raar verhaal inderdaad... Trek dan oude kleren aan.

20. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ehhh ik maak ook al 15 jaar mijn eigen badkamer schoon zonder kleren aan. Anders krijg ik die zooi op mijn kleren. Eerst alles inspuiten met schoonmaakmiddel, dan inwrijven met een spons en afspoelen met de douchekop. Daarna ga ik me douchen. Als ik bij een ander zou moeten schoonmaken zou ik het precies zo doen denk ik. Een badkamer poetsen met mijn kleren aan kan ik me weer niks bij voorstellen. Ieder zijn ding toch?

Ik vind de reacties over een fetisj en ontslaan behoorlijk overdreven eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina