Schoonmaakster

Discussion in 'De lounge' started by juultje189, Feb 24, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,258
    7,306
    113
    Female
    Brabant
    Haha hier net zo ;). Zou wel raar staan te kijken als de schoonmaakster naakt in mijn badkamer zou staan maar zou het ook wel weer begrijpen ;). Als ik met kleren aan de badkamer zou doen zou ik daarna droge kleren aan moeten doen.

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ehhh, ok dat vind ik dan apart. Je hoeft zelf toch nog niet zeiknat te worden als je de badkamer doet? Dat kan echt makkelijker hoor. Ik word nooit nat en krijg nooit zooi op mijn kleren en ik ben nogal een ervaren en grondige poetser.

EN kijk dat je het thuis zelf doet voor het douchen oke, maar je schoonmaakster is echt wel gek.

n trouwens, is dat niet nog gevaarlijker? Schoonmaakmiddel op je doos ofzo? :$

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hahaha :D

Dat iemand de eigen badkamer naakt staat te boenen... nou vooruit. Maar kom op hé bij een ander thuis is toch wel uhhh bijzonder!

4. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Off topic maar ik heb weleens gelezen dat sommige vrouwen zichzelf met chloor wassen van onderen;)

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,948
    5,207
    113
    Wat :(

6. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

Jan 27, 2017
    740
    209
    43
    tja de reacties van ontslaan en weg ermee vind ik persoonlijk erg ver gaan.
    Ga eerst maar eens in gesprek met die vrouw. Spreek gewoon af dat ze oude kleren draagt? probleem opgelost dan toch?

7. MB2

MB2 Actief lid

Sep 13, 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik werk in de thuiszorg en kan me toch niet voorstellen dat ik bij al m'n clienten m'n kleren uit trek voor ik de badkamer ga poetsen:$
    Ieder z'n ding, maar denk niet dat m'n baas het zou accepteren als ik of mijn collega's naakt zou gaan poetsen bij de clienten.

8. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

:$:$:$:$

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,258
    7,306
    113
    Female
    Brabant
    Nou dan zal ik er wel gewoon niet zo goed in zijn :D
    Maar als ik met een natte spons de muren afneem, loopt het water via mijn arm naar mijn lijf en wordt mijn shirt dus nat. Als ik buk om het bad te poetsen, stoot ik tegen de douchewand en is mijn broek dus nat of er zit schoonmaakmiddel aan. Dus lekker makkelijk, voordat ik ga douchen in mijn blootje de douche/bad poetsen. Ik zou het juist gek vinden om met kleding aan te poetsen en daarna mijn kleding uit te doen en te gaan douchen. Voor mij hoort de douche schoonmaken en douchen bij elkaar ofzo ;). Als ik schoonmaakster zou zijn zou ik niet naakt gaan poetsen, maar wel een droog setje kleding meenemen om aan te trekken na het poetsen van de douche.
    Schoonmaakmiddel op mijn doos valt mee hoor, gelukkig is mijn doos van nature goed beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf :D. Ik gebruik trouwens ook geen chloor in de badkamer.

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Deze schoonmaakster poetst in andermans huis, dan hou je toch gewoon je kleren aan joh. Wat je in je eigen badkamer doet, lekker zelf weten.

11. juultje189

Jul 24, 2012
    70
    25
    18
    Heb het er even met mijn man overgehad.
    En hebben ook nog wel zitten lachen er om.
    Na het weekend ga ik haar bellen en in gesprek met haar.
    Zo als ik er nu overdenk hoef ze niet meer terug te komen.
    Maar dit komt denk ik ook omdat me echt dood ben geschrokken en niet had verwacht dat ik haar zo aantrof ...
    Stel me dan ook steeds de vraag wat doe je naakt bij iemand in de badkamer 🙁🙈
    En dan vooral zal ze dan de rest ook naakt doen 🙈

12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,830
    2,682
    113
    precies dit inderdaad.

13. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,830
    2,682
    113
    Je kunt toch ook vragen of ze voortaan een onderbroek en hemdje aan doet? Ontslaan hierom vind ik erg overdreven.

14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,067
    2,403
    113
    Female
    Ik denk dat deze vrouw nudist is en er gewoon niet voor uit komt of zo. Werkkleding kan je toch gewoon aantrekken? Oude kleding om te voorkomen dat ze vies worden..

Klinkt eerder als iemand die gewoon nudist is en dacht:' ze zijn er toch nooit, dus kan het hier ook wel'.

15. DearDeer

DearDeer Bekend lid

Nov 10, 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind thuis naakt poetsen echt wel anders dan bij een ander in huis

16. Emama

Emama Bekend lid

Jun 13, 2016
    792
    118
    43
    ow echt grappig het verhaal en de opmerkingen ook hahaha

maar als ik de badkamer grondig schoonmaak doe ik het ook zonder kleding aan en daarna zelf douchen omdat idd als je de tegels boven je hoofd poets dan loopt het idd langs je armen naar beneden wat niet fijn voelt maar zou het zelf niet bij een ander thuis doen zou mezelf daar niet prettig bij voelen (en de bewoners zou te lezen ook niet hahahaha) maar begrijp de schoonmaakster wel die had de eigenaresse natuurlijk niet verwacht anders had ze het waarschijnlijk niet zo gedaan het is haar manier om goed schoon yr maken en dacht dat het wel kon omdat niemand thuis was en dat ze zo reageerd komt vast omdat ze ook overrompeld was en bang is voor de consequenties denk nirt day ze dit met andere ruimtes doet naakt schoonmaken ziu het gewoon met haar bespreken en niet ontslaan ik zelf vind dit minder erg dan dat ze niks zou doen in huis of met de franse slag aangezien er toch niemand is want die heb je er ook bij zitten

17. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Onderbroek en bh uit vind ik echt not done dus voor mij zou dat ook reden zijn om haar te ontslaan. Ik vind het erg onprofessioneel. Wat je thuis doet moet je thuis weten. Je krijgt hiervoor betaald dus behoort je netjes te gedragen. En als ze nudist is dan moet ze dit eerst bespreken. Als je zo nat word met poetsen neem je toch reserve kleren mee? Maar de bh en onderbroek uit kan ik geen excuus voor verzinnen. Vind ik echt belachelijk.

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Gewoon met kleding aan werken kan toch ook? Misschien vindt je tandarts het ook wel prettiger naakt, ivm die rond vliegende spettertjes tijdens het boren etc. Maar dat is gewoon onprofessioneel. In andermans badkamer als schoonmaakster net zo goed. Thuis lekker naakt ronddartelen met de spons, maar bij een ander gewoon niet.

19. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,641
    5,954
    113
    Als ik naakt bij mijn werkgever zou verschijnen zou ik geloof ik ook niet meer terug hoeven te komen.

20. Pippa02

Pippa02 Niet meer actief

Ik herken het wel, dat nat worden tijdens badkamer schoonmaken... maar het is nooit in me opgekomen om het dan naakt te doen haha... maar als ik het plan voordat ik ga douchen sla ik misschien wel 2 vliegen in een klap :D

Maar als ik de schoonmaakster naakt zou aantreffen zou ik me inderdaad ook kapotschrikken hoor! Ik hou er al niet van als vreemden in m'n huis rommelen, laat staan naakt!!

Succes met het gesprek ts, ben benieuwd hoe ze reageert.

Share This Page