Ik geef je groot gelijk TS, anders had ze dit toch van te voren kunnen aangeven... dan had je er rekening mee kunnen houden.
Je kan het inderdaad overtrokken vinden. Maar als ik zelf de badkamer naakt schoonmaak hoef ik dat toch ook niet bij een ander te doen? Wat je thuis doet Okee maar niet bij iemand anders in huis. Als ik snachts naakt mijn bed uit stap om dat ik moet plassen, Doe ik dat toch ook niet als ik bij iemand aan het logeren ben ? Ik tenminste niet dan trek ik netjes een badjas aan
Los van het feit dat het gewoon raar is dat een schoonmaakster naakt schoonmaakt, is naakt schoonmaken toch helemaal niet logisch? Dat spul is bijtend en dat krijg je liever op je blote huid dan op oude kleren?
Sorry ook ik moest stiekem wel even lachen. Maar ik geef je groot gelijk. Ik heb zelf een tijd schoongemaakt bij andere en het zal nooit in me opkomen om naakt te gaan schoonmaken! Thuis doe ik dit af en toe wel als de douchecabine schoon moet en ik toch wilde gaan douchen. Maar vaak ook niet en maak ik gewoon schoon met mijn kleren aan. Ik heb gelukkig een goede wasmachine en oude kleren (waar overigens idd bleekvlekken inzitten haha). Ik vond ook altijd als ik ging schoonmaken wanneer de bewoners er niet waren dat de basis 100% vertrouwen moest zijn en als dat vertrouwen er niet of niet meer is kun je er beter een punt achter zetten! Nogmaals groot gelijk!
Ik geef je ook groot gelijk. Je hebt haar een alternatief aangeboden en dat wilde ze niet, tsja dan houdt het op..
Ik niet. In je eigen huis doe je maar wat jij lekker/handig vindt, maar toch niet op je werk? Ik zou niet eens meer een gesprek gehad hebben, ik wil niet hebben dat je naakt in mijn huis rondloopt. Vind het een raar en vies idee en snap echt de noodzaak niet.
Ik maak naakt de badkamer schoon omdat mijn kleding anders nat wordt. Gaat vooral om het bad/douchegedeelte. Dus dat snap ik wel, maar zou dat bij een ander nooit doen. Maar zou mijn schoonmaakster er ook niet om ontslaan, omdat ik het idee erachter dus wel snap
Ben wel benieuwd waar je nat van word dan? Daar heb ik nooit last van tijdens de douche schoonmaken...
Vreemd hoor, graag of niet dan. Je bood aan dat ze wel mag schoonmaken met hemdje en broek. Stom dat ze dan voor in haar nakie kiest, want nu is ze haar baantje kwijt. Ik blijf het allemaal maar vreemd vinden. Dat je dat thuis doet, ok. Maar bij een ander?
tja dan heb ze zelf voor haar ontslag gekozen. best wel vreemd. nou ts, succes met zoeken naar een nieuwe huishoudelijk medewerkster.
Ik sta in de douche cabine, spuit de tegels in en de glazen wand, poets deze en spuit ze schoon met de douche kop. Mooi dat ik kletsnat ben... Maar dit doe je idd niet bij een ander. En op het moment dat je haar erover hebt aangesproken heeft ze een , in mijn ogen, vreemde keus gemaakt
Nou ik geef je groot gelijk. Echt bizar. Ik snap niet dat iemand in zijn nakie de douche schoonmaakt. Ik doe dit nooit en al helemaal niet bij een ander. Zeer ongepast! Ik begrijp ook niet dat je daar je kleding zo bij onder sproeit, kwestie van een beetje voorzichtig zijn en de douche niet gelijk voluit zetten. Knap dat je zo netjes eerst een gesprek aan bent gegaan. Ik geloof dat ik gelijk had gezegd dat ze zich mocht gaan aankleden en naar huis mocht
Juul je hebt groot gelijk wat mij betreft!! Je hebt keurig een gesprek gevoerd en haar de kans gegeven om haar kant van het verhaal te doen. Vervolgens heb je haar een alternatief geboden maar als ze ook dat niet accepteert, houdt het op! Dikke doeiiiii
Ik geef je ook groot gelijk, ik lees hier tussen reacties van meiden die het probleem niet zien.. Maar het is van je huishoudelijke hulp gewoon belachelijk gedrag. Buiten het feit dat je thuis je douche naakt of met oude kleding aan schoon maakt, je hoeft andere mensen toch niet te confronteren met jou blote lichaam, notabene nog in hun eigen huis. Wat nou als je partner was binnengekomen, misschien had hij zich wel heel erg naar gevoeld als hij zo ineens met een blote poetsvrouw geconfronteerd wordt. Je gaat op je werk toch ook niet uit het niets in je blote kont je lunch eten omdat je dat thuis ook zo fijn vindt? Iedereen kan bedenken dat dit niet normaal is, bij jezelf thuis moet je zelf weten wat je doet, maar bij een ander thuis houd je gewoon je kleren aan