:x grrr was even naar de wc maar toen heeft dochter dus even op de lichtgrijze bank gekleurd met haar rode wasco..... Wie heeft er de tip om het weg te krijgen. Uit reflex heb ik een nat poetsdoekje erover heen gedaan maar er blijft een rood roze gloed op de plek.. Eigen verhale zijn ook wel leuk om te horen. Er zullen vast meer van die kleine duiveltjes rondlopen dan alleen mijn dochter. Groetjes Snoeki
Doek er op en dan de strijk bout er op En dan omhoog trekken En dat een paar x doen Je kan ook wachten tot het weer is afgekoeld en dan de doek er af trekken.
Warm water met je wasmiddel en daarmee poetsen? Mijn mam poetst zo haar banken weer schoon maar tja dat is geen wasco vlek
Wd40 is olie dus dat zou ik niet doen, action verkoopt tapijt reiniger van dat schuim dat werkt ook goed
Billendoekjes geeft het geen kleur meer op af ( denk zelfde effect als zo'n nat poetsdoekje, weet niet exact wat er in zit maar er zat na gebruik veel kleur op). Maar met warm water en wasmiddel of dreft geeft dat geen kringen?
Hmm net dreft geprobeerd maar helaas nog niet helemaal weg de gloed. Ik denk dat ik het maar accepteer dat dit het meest hoog haalbare is qua schoonmaken. Mijn dochter heeft het niet gedaan om mij te pesten denk ik dan maar. Nu ga ik maar weer lekker onder de wol verder uitzieken ( heb flinke de griep). Bedank voor de tips dames Ps dit topic mag gesloten worden
Mijn wederhelft heeft het Ikea-kindertafeltje van de oudste ooit met wasbenzine weer proper gekregen, dus als het kan op je zetel, kun je daarmee proberen. (Eventueel eerst testen op een niet-zichtbare plek aan de onderkant of zo).