Zaterdag een hele gave coupon/ gordijnstof gekocht voor op de babykamer maar kom 1 stukje tekort. Ze kosten 3€ per gordijn maar hier in de buurt niet meer te krijgen. Wie zou voor mij willen kijken? De stof heet Havanna. Hier lagen ze in een stalen mand. Uiteraard betaal ik het gordijn en de verzendkosten. Tilburg Oosterhout Raamsdonksveer en Waalwijk hebben m niet. Misschien elders nog een coupon?
Niet beschikbaar Helaas ik woon in de buurt waar jij al bent geweest. Misschien kun je Breda proberen?
Dank jullie wel! Hier was het n staal (kant en klaar stuk gordijn) van 3€ omdat de stof eruit gaat en was niet meer bestelbaar. Ik dacht mocht er iemand in de buurt wonen die even wil kijken of hij in de couponbak ligt zou super zijn. Deze zou ik ook wel willen ( luna blauwe wolkjes) maar zal wel zoeken zijn naar een speld in een hooiberg
Ik wil het liefst een coupon/staal die niet kapot is geknipt. Bij de meeste Leenbakkers blijven ze heel, dus met gordijnhaakjes. Bedankt voor de moeite alvast!
Welke maten heb je minimaal nodig? Misschien dat ik even morgen ga (wil zelf ook effe kijken voor een stofje)
Hoi! Minimaal een staal van 220. Ze zijn of 220 of 250 hoog. Is afhankelijk van het plafond van t filiaal. In Houten is hij er nog maar dat is behoorlijk uit de buurt. Iemand die daar in de buurt woont en m evt op wil sturen? Uiteraard betaal ik van tevoren.
weet niet bij welke leen bakker je al geweest bent? zie het al haha. Ik ga voor je kijken! ik werk bij een filiaal waar je nog niet geweest bent.