@roest in je voegen: misschien heel raar, maar cola schijnt te helpen. Baat het niet dan schaat het niet....
je kan hem goed schoonmaken en daarna insmeren opwrijven met autopoets jaja autopoets heb ik van mn vriend geleerd je chrome gaat er van blinken en als er vuil op licht wrijf je het zo weg!!
voor vieze voegen gebruik ik schimmel vocht en weerplekken reiniger daar krijg je de voegen weer mee als nieuw en voor de kalkaanslag op de tegels dubro snelontkalker werkt supersnel en ruikt ook nog redelijk lekker
Ik weet niet of jij make up in je ogen hebt? en nee die prikt niet net als de shampoo en de badschuim 8) van zwitsal
hahaha ja ik heb make up in mijn ogen want ik doe mijn oogpotlood op t binnenste randje en de meeste vrouwen doen het daar buiten hihiihi
ja luier doekjes zijn echt ideaal ik kreeg in de kraamweek zelfs de tip van de kraamzorg om daarna met babyolie het schoon te maken dan word ie nog mooier en het was ook nog zo
Ik heb het geprobeerd, maar dan op onze rvs afzuigkap, dat vond ik altijd zo'n rotkarwei om die mooi schoon te krijgen. Nu was ik in nog geen 3 minuten klaar!!!
Zeem je ramen met alleen een scheutje Dreft Eucaplyptus in het water.... Ze blinken als nooit tevoren, geen strepen en niet nawrijven!! Sssstttttt niet verder vertellen, is het geheim van de glazenwassers!!
Wij hebben een rvs oven en afzuigkap. Ik heb meteen mijn billendoekjes geprobeerd. En het werkt inderdaad perfect. Ik gebruikte eerst het spul van Hg, dat werkt ook goed maar is wel duur. Ik heb ook nog een goeie tip met ramen was een ui in het water gooien even in laten trekken en daarmee je ramen wassen. Je ramen blinken dan super erg.
na het poetsen van je rvs afzuigpak even opsmeren met babyolie, glanst heel mooi en je poetst het daarna erg gemakkelijk!!!
ook een goei voor je fornuis zijn de sponjes van de acction de grijze heb je en een virriant wit met blauw haal er alles mee weg stift op de bank me vieze randen in de douche/bad verdwijnen meteen en geen elke vlek is er tegen bestand hahaha