goedemorgen ik wil graag een luek kado voor mn ouders komen, danwel zelf maken en het moet geen godsvermorgen kosten. ze hebben tijdens mn zwangerschap superveel voor ons gedaan (had BI) en nu de kleine er is ook, we krijgen ontzettend veel en hebben altijd tijd. ze laten onze ideeen en wensen wb opvopeding kleine in zn waarde en denken met ons mee t zijn dus de liefste ouders iemand tips voor iets leuks?
leuke foto van jullie als gezin (op canvas?) misschien is er iemand bij jullie in de buurt die een beetje professionele foto;s kan maken?
Hmm, een mooie canvas met een collage van foto's van Ravish? Misschein dat er iemand van deze pagina wel iets gaafs kan maken met wat foto's en een mooie achtergrond. Dan hoef je het alleen nog maar op canvas te laten drukken, dat zijn de kosten niet.
Ik heb ooit voor mijn moeder een cd gemaak met alle liedjes die wat voor ons betekende. liedjes die zij vroeger voor mijn zong, of die we samen zongen, liedjes waar we om hebben moeten lachen, of juist om moesten huilen, liedjes over moeders, liedjes over dochters, Was een groot succes!
een klein fotoalbumpje (http://www.webprint.nl/)voor in de tas met tekst erin. Kunnen ze lekker pronken met de kinderen en kleinkind. Bosje bloemen doet het ook altijd goed
Idd, een canvas laten maken..Hoeft helemaal niet duur te zijn. Je maakt een mooie foto van je kindje of laat er één van jullie 3-en maken, bewerkt de foto (of laat 'm bewerken) en laat er een canvas van maken (www.herinneringenoplinnen.nl) heb ik hele goede ervaringen mee, snelle levering, mooie kwaliteit en helemaal niet duur! Ik denk dat ze daar heel blij mee zullen zijn!
Foto op canvas is idd echt een leuk idee! Valt met de prijs zeker mee. Ik heb hier ook een foto op canvas in de kamer hangen van onze hond en krijg er nog steeds super leuke reacties over! Succes!
wij hebben pas een filmpje gemaakt van onze kids (foto's van toen en nu, via windows movie maker) en het is prachtiggg geowrden.. je kan er tekst en liedjes enz opzetten.. mijn moeder moest er zelfs van huilen!
een etentje met jullie, thuis of in een restaurant vinden wij ook erg leuk. Thuis nodigen we onze (schoon)ouders 's zomers uit om te bbq-en vinden ze erg leuk
klinkt allemaal erg leuk! ik heb een sleutelhanger gezien waar foto's op kunnen een soort mini draagbaar digitaal fotolijstje. iemand ervaring mee?
http://www.pixum.nl/shop/75-fotocadeaus.html Hier hebben ze ook leuke cadeautjes! Ik heb ooit eens het kristallen sleutelhangertje laten maken, met een foto er ingegraveerd van mijn zoontje! Viel ontzettend in de smaak!
wij hebben dit ook aan de orde gehad vorig jaar. en wij hebben mijn ouders meegenomen toen we een midweekje weg gingen. ze zijn helemaal gek met de jongens. en op die manier konden hun samen met ons even bijtanken. er zijn vaak zat leuke goedkope aanbiedingen te vinden