Wat is leuk voor in mijn vensterbank? Zo zijn er volgens mij al meer topics geweest en die heb ik ook doorgelezen alvorens deze te openen, want ik heb dus ook een vensterbank-vraag. Het probleem is alleen een beetje dat die vensterbank op het zuiden zit, wat inhoudt: heel de dag zon (als de zon zich laat zien tenminste). In de topics die al geweest zijn kwamen ideeën naar voren van planten/bloemen en kaarsen. Maar ja, da's niet echt een optie hier, want planten/bloemen verschroeien waar je bij staat en kaarsen smelten. Dus....wie o wie weet iets leuks en vooral ook zonbestendigs wat ik in/op mijn vensterbank kan zetten? Ik hoor het graag en foto's zijn uiteraard altijd welkom .
Da's eigenlijk het enige idd wat ik zelf nog heb kunnen bedenken, maar ik houd eerlijk gezegd niet zo heel erg van nep-bloemen. Wel dank voor het meedenken!
ik hoop dat je het kunt zien want heb hem net gemaakt, let niet op de zooi en mijn vieze ramen maar das nog een nasleep van de verbouwing in de winter staan er op de plek van de 2 beeldjes normaal gesproken plantjes en in de zomer staan er of extra fotolijstjes of iets van een beeldje heel soms ook nog wel eens een plantje maar ook hier hebben we de hele dag zon maar de blindering houd ook wel wat tegen.. succes!!
Hier een hele grote zilveren vaas met een hele grote bos nephortensia´s erin.. ik vind het heel mooi maar zag dat jij niet van nep houdt Onze buurvrouw had een heel groot windlicht staan.. weet even niet hoe ik het uit moet leggen.. lantaarn/windlichtachtig ding? En dan gewoon echt een grote.. hoop dat je snapt wat ik bedoel hihi Weet niet of er bij jou een intratuin zit maar vind dat ze daar toch wel leuke frutsels hebben voor zoiets...
Ik hou ook niet van nep trouwens Wij hebben gewoon planten staan, maarja bij ons komt de zon er niet direct op door ons overdekte balkon Vind wel dat de nepbloemen van tegenwoordig echt prachtig zijn! Je kan allicht even kijken, wie weet
Daar heb je gelijk in. Ik kan op z'n minst eens gaan kijken naar mooie nepbloemen. Volgens mij hebben ze die bij de Ikea ook wel. Binnenkort maar eens een bezoekje aan brengen.
Wij hebben ook nep voor de ramen, maar is meer vanwege de katten. Twee hele grote potten met daarop wat drijfhout en dan mooie kunstbloemen er door... Tja, klinkt een beetje onduidelijk en lelijk ook. Ik ben op het idee gekomen bij de Intratuin (al eerder genoemd hier) dus daar moet je echt eens kijken.
Ik lees mee, hier 2 grote ramen op het zuiden en mijn kaarsen smelten en planten verschroeien idd! Nu staan er 2 grote kandelaren met kaarsen, maar ja, ik irriteer me mateloos aan de gesmolten kaarsen, die scheef staan! hahaha!
Ik heb er op dit moment zon klein plastic plantje in staan die dmv zonligt heel grapig heen en weer beweegd Maar dat alleen is wel erg kitch natuurlijk (ik zelf heb planten in de vensterbank) Maar een cactus misschien?
Hm, een cactus vind ik een beetje een risico'tje met een dochter die vast binnen niet al te lange tijd overal aan gaat zitten .
En lavendelplantjes? Ik heb nu ruim een jaar lavendel staan en het groeit (vol in de zon) als een tierelier. Het ruikt ook nog eens heel erg lekker.