Lieve Verloskundige Ik heb iets heel vreemds meegemaakt. Mijn man is vorig jaar Oktober gesteriliseerd en heb wel vaker gedacht dat ik miss zwanger kon zijn maar nu heb ik dus echt het gevoel dat er wat aan de hand is in mijn lichaam. Ik heb vrijdagochtend een kruitvat test gedaan en die gaf iets vaags aan van een soort verkleurd streepje. Vrijdagavond weer een test gedaan van Predictor en die gaf echt een streepje aan maar dan wel heeel licht maar je ziet het wel. Nu gisteravond een test met clearblue digitaal en die gaf Niet zwanger aan. Wat moet ik hier nou mee?. Ben ik een van de uitzonderingen waar het toch mis is gegaan? We staan voor een raadsel. Ik heb dus drie kindjes die alle drie met een keizersnede geboren zijn en het is eigenlijk niet de bedoeling dat er dus een 4de keizersnede zou komen maar word dat wel eens gedaan en ik weet de risico s wel maar weg halen is bij ons eigenlijk geen optie want een 4de is heus erg welkom. Mijn symptomen zijn steekjes in mijn lies,erg haar uitval,een soort bal gevoel in mijn buik,steken in de zijkant van de borsten,oorpijn klachten vorige week gehad,ohja en vorige week soort wittege afscheiding gehad in de onderbroek. Verder helemaal geen gevoel dat mijn ongi eraan komt,en ook geen buikpijn klachten ofzo. Als ik zwanger ben is dat toch echt een wonder vinden wij. Wat raden jullie me aan? Groetjes van Essie en haar man die er helemaal niks meer van snappen.
Hoi essie, Aller eerst is het van belang dat je de testen binnen de aangegeven tijd hebt afgelezen, anders zijn deze NIET betrouwbaar. Het is heel verwarrend als je twee positieve en vervolgens een negatieve test krijgt. Wat je kan doen is de test bij de huisarts laten doen en evt een bloedtest. De kans is klein...tenminste als het ejaculaat na de ingreep is gecontroleerd....dat je zwanger bent. Maar wonderen bestaan! Ja er worden wel eens keizersnedes uitgevoerd voor een 4e, ze zijn er niet happig op maar het kan.. Imke
Hoi Verloskundigen. Ik ben vanmorgen bij mijn huisarts geweest en mijn verhaal gedaan over die test met de streep erop(predictor) en dat daar afgelopen vrijdag een streep al heel gauw kwam. Bij hem ook een testje gedaan en die gaf negatief aan Nu is mijn cyclus 40 dagen al een paar maanden. Mijn laatste ongi was 1 augustus hoe moet ik het precies dan uitrekenen,en hoe kan het dat die test een streepje aan geeft en die andere testen niet? Kan het zijn dat de ene keer mijn urine meer HCG heeft dan de andere dag? Of klopt mijn therorie niet? Welke datum is dan het beste een zwtest te doen? Groetjes van Essie en bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
Hoi als je tweede test en de test bij de huisarts negatief zijn ben je zo goed als zeker niet zwanger. Mirjam
Dank je Mirjam,dan weet ik dat meteen alleen heb ik een cyclus die schommelt dus ik hoop dat de dokter en jullie gelijk hebben Maar waarom geeft die test dan een streepje op de PREDICTOR aan? De Predictor zwtest let toch alleen maar op hcg en waarom komt er dan een streepje? Gebeurt dat wel vaker dat er een streepje op test verschijnt terwijl er geen hcg in je urine zit,of is dit wel het geval? Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen en ik vind het super lief dat jullie de tijd nemen voor ons Groetjes van Essie. Ps ik vind het erg jammer dat er zo weinig te lezen is als je een of meerdere keizersnedes hebt gehad wat er daarna met je cyclus gebeurt en je lichaam etc. Weten jullie miss een boek of een internet sites daarover?