hoi meiden.. Ben nu 33 weken zwanger zoals jullie zien. En ik word helemaal gek van mij zelf en mijn man ook! Ik ben echt de hele dag aan het schoonmaken. Alles moet gewoon aan kant. En dan ben ik zo druk geweest dat ik gewoon teveel heb gedaan en in huilen uitbarst! Word er echt gek van! HEbben dit meer meiden? xxx
Heeel herkenbaar, alles moet schoon...! Dingen die ik nog nooit van zijn plaats heb gehad ben ik nu aan het verslepen en elk hoekje en naadje moet schoon! Daarna heb ik te veel gedaan en reageer ik af op vriendlief! lastig.. maar heb wel een schoon huis!
hier nog iemand ik wil ook graag dat alles aan kant is en lekker schoon is want je weet maar nooit wanneer het komt en dan vind ik het toch wel belangrijk .. mischien hoort het er wel bij... greetz angel
Yep ik heb het ook, vooral de douche en de wc, daar zit ik elke dag op om te poetsen het moet allemaal schoon en stofvrij zijn hier in huis. Echt een raar gevoel is het haha.
Heb sinds mijn verlof is ingegaan elke dag geklust... geschuurd, geverfd en de oude vloer uit de keuken gehaald dat soort dingen. Gelukkig komt mijn moeder bij gebrek aan nesteldrang mijnerzijds morgen de hele dag helpen met poetsen
Helaas geen last van. Lijkt me handig! Wel veel plannen (lijstje gemaakt), maar op een of andere manier kolmt er niets van.
zucht stuur is een beetje van die nesteldrang naar mij toe, dan doe ik tenminste ook wat. Ik doe niet echt veel aan het huishouden op dit moment. Het kan me echt niet boeien.
Ja ik ook! Nu belde mijn moeder ook nog af om morgen te komen poetsen, ik hoop niet dat babietje besluit lekker vroeg te komen... Zucht, morgen maar aan de poets dan...
Ik ben altijd al gek op schoonmaken geweest (behalve strijken ) Maar nu ik zwanger ben is het echt 100x zo erg Niet alleen in m'n eigen huisje, bij m'n ouders kan je nu ook van de vloer eten. Dus meiden die tekort aan nesteldrang hebben, mag ik bij jullie komen poetsen?
Jap, ik had er ook last van en het is eigenlijk niet helemaal meer over gegaan. Word nu nog sjachie van een niet opgeruimde flat maar ik heb nu ook mijn handen vol aan onze kleine Opruimen kon ik de laatste maand ook niet meer vanwege mijn gezondheid dus ik zat me op de bank op te vreten over de stofbende in huis (gaat nogal snel met 2 binnen katten)..
Haha bij mij moesten zelfde de gaspitjes als spiegels blinken en als er ook maar 2 shirtjes in de was lagen zetten in de wasmachine aan om vervolgens midden in de nacht op te staan en op te hangen.Had het trouwens bij me dochter erger dan bij me zoon.En ben nu weer goed bezig hoort er allemaal bij
ik ben een kuisfreak!tenminste voor mijn zwangerschap en ook tijdens tot week 35. nu moet ik me echt forceren om iets te doen!haha ik maak wel dat alles netjes is maar heb echt geen aanvallen meer zoals ik die al altijd heb gehad. kan eigenlijk niet meer zo vlot ook met die dikke bult haha
Ik heb de behoefte bij de eerste niet zo erg gehad, ik deed alles wel maar niet meer of minder dan anders... Bij deze zwangerschap kan ik het lichamelijk allemaal niet en heb ik de behoefte wel meer... Maar helaas... En nu zijn we ook nog aan het verbouwen en kan ik helemaal geen kant op, echt heel mijn huis van boven tot onder staat op zijn kop... Over een maand moet het klaar zijn en dan hoop ik dat er aan mijn poetsdrang nog enigzinds voldaan kan worden, mijn moeder zei al ik kom wel poetsen... Lief he! Groetjes en poets ze meiden Catheleine
Hahaha mijn vriend vroeg van de week wanneer bij mij die nesteldrang aanbreekt. Heb er werkelijk nog geen last van. Wel heel veel plannen maar de uitvoering daarvan duurt wat langer. Ik denk er wel veel aan telt dat ook hihihi. Nee ik denk dat als dadelijk het zwangerschapsverlof aanbreekt dat het er wel aankomt. Gelukkig helpt mijn vriendje me heel veel mee in de huishouding. Liefs nance158
Hihi hier ook iemand met "nesteldrang" Ik wil het normaal al wel schoon en opgeruimd hebben, maar kan dat best een paar dagen laten liggen. Maar nu neit hoor, ik blijf bezig...en dan idd in de avond ben ik zo moe dat ik zelfs in t weekend om 8 uur ofzo al kapot ben en het liefst naar bed zou gaan.... och t is wel handig, mijn huisje is lekker schoon!
Ik heb er ook vreselijk last van momenteel, haha. Kan niet stil zitten bijna. Alles moet schoon. Vooral de wasmand mag niet te vol worden. Vind het ook heerlijk om de schone was op te hangen en/of op te vouwen: het ruikt zo lekker schoon! Hahaha. Bij de eerste had ik er trouwens lang zoveel last niet van.