schoonmaken en nog eens schoonmaken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jamy, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    gelukkig ben dus niet de enige ;) ;)

En net wat sommigen zeggen het is wel lekker om een schoon huis te hebben!

xxx

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Haha lol ik heb er dus ook best last van, bij het minste stofje of vuil dat op de grond ligt, wil ik alweer beginnen schoonmaken. ik verdraag het dus niet om het te laten liggen, vreselijk is dat, ik was voorheen nooit zo erg!
    Weet iemand hoe dat komt, is dat puur hormonaal dan?
    Anderzijds vind ik het wel leuk zo, ik was voorheen soms vuil en slordig maar nu hou ik er wel van als alles proper is! Vooral de vloer moet proper zijn, en de kleren mooi gewassen en onmiddellijk na het eten begin ik al met het afwassen, haha dit is bijna een obsessie :)

3. sjouk

sjouk Lid

22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Ook hier heel erg herkenbaar!
    Echt alles moet schoon en omdat niet alles lichamelijk even makkelijk gaat raak ik snel gefrustreerd!
    Och ja het hoort erbij,nesteldrang.
    Ik vind het wel een positief kwaaltje van het zwanger zijn.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Je mag bij mij ook wel even langskomen!?:)kan geen kwaad,er komt al weken niet uit mijn handen,veel te moe voor ;)

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Verschrikkelijk!
    Ik zit sinds vrijdag thuis op advies van de vk, maar ik heb al meer gepoetst als normaal in een week...

Ga dalijk beginnen met de keukenkastjes...
    Daarna is de badkamer aan de beurt en daarna de babykleertjes...

Ja ik ken het helemaal!

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ja hier nog 1 niet normaal hoor!vorige week alles maar eens anders neergezet nieuwe plantjes en potjes gekocht en alle sschoongemaakt ik word er gek van....maar ik verspreid het wel ik kan niet zo lang staan ivm rug en bekken maar we hebbn dus wel een metamorfose gehad hihihihi

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij mij is van de week de poets ellende al begonnen pff. Het is nu woensdag maar heb maandag en dinsdag alles van zolder totaan de kelderkast gepoets en ik wil zo weer beginnen haha.
    Hopen dat hij nog wel een paar weken stopt.

Bij Daan heb ik het ook heel erg gehad dat ik op sommige plekken de verf van de kozijnen was konden we die ook nog schilderen.

Deel Deze Pagina