schoonmaken en opruimen tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Antares, 23 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hier ook heel slecht in opruimen en schoonmaken. Het is hier geen zwijnenstal hoor, maar het is wel vaak zoeken naar schone sokken en naar een complete outfit voor mij of mijn kids. (Er ligt vaak genoeg maar niet matchend) was ligt verspreid over de boven verdieping en schone was blijft vaak op het rekje hangen. Daarnaast vaak overal in huis rommel blablabla... ruim zo ongeveer eens per week de woonkamer op maar de dag erna ligt weer overal troep. Ik word er niet goed van.
    En zit ook al weken te denken er moet flink iets gebeuren maar toch zet ik me er niet echt toe. Ja steeds een kamer wat vervolgens en dag later weer een rommel is. Zit zelfs te denken aan huishoudster want dan ruim je voor ze komt het huis ten minste op een kan zij de badkamer/wc schoonmaken, stofzuigen eb dweilen was opvouwen en wegleggen. .. maar toch vind ik het weer zonde van het geld. Moet het misschien toch maar doen. ..

2. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het knap dat je het er zo over hebt en dat je er wat aan wilt doen trouwens!! Ik hoop dat je de juiste hulp erbij durft te vragen.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Iedere dag naast je vaste huishoudelijk werk (als je dat tenminste nog doet) een extra klus, zoals een paar lades, een kast of een kamer opruimen. En jezelf verplichten dat er per 'extra klusje' minimaal 3 spullen weggegooid MOETEN worden.

Deel Deze Pagina