voeding Hoogvliet

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door BuffySummers, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    Even een vraag, ik heb gisteren bij de Hoogvliet ook flesvoeding gezien. Weet alleen de naam even niet meer, maar ik vroeg me af of hier ook meiden zijn die die gebruiken en of dat ook goede voeding is.
    Wij hebben nu Nutrilon standaard1 maar ja die is best duur en het zou flink in de kosten schelen. Weet wel dat de kruitvat voeding goed is maar die zit hier niet echt in de buurt en dan zouden we elke keer apart daarvoor naar de stad moeten.

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Aaliyah, volgens mij is de voeding die jij bedoeld de bonbebe. Dis is idd lekker goedkoop, maar ik vindt de nutrilon ook wel goedkoop bij de hoogvliet! Ik heb de hypoallergeen van nutrilon en bij de gollf bij ons kost die 15,43 en bij de hooglviet 13,89. De standaars 10,49 en bij de HV 9,19. Als je baby het goed doet op deze voeding waarom overstappen? T is misschien een paar euro meer per week (koop je toch wat minder kleertjes ofzo ;)). Ik heb nl ook geprobeerd om van nutrilon HA naar de standaard te gaan en het was groot drama! Toen zei iemand tegen mij, waarom ben je overgestapt= Toen zei ik omdat het bijna 5 euro per pak scheelt (1 pak per week) ik kreeg toen ook de opmerking : dan koop je toch een kleertje minder in de maand ;), nou ja zo had ik er nog niet over nagedacht... dus wilde dit toch graag even delen :)! Ik blijf dus lekker op de nutrilon, en mn kleine meid groeit er goed op, dus ik houd het zo. Wil me natuurlijk nergens mee bemoeien hoor ;) Maar wilde het toch ff kwijt. Misschien heb je er wat aan ;)

3. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Gebruiken wij ook als het tenminste bonbebe is. Bevalt ons prima en inderdaad veel goedkoper.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb je topic even naar flesvoeding verplaatst.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ontzettendtrotsemama ik snap wel wat jij bedoelt hoor! Wij hebben ook zo iets van als het geen goede voeding is of ons kindje kan er niet tegen dan houden/blijven we bij nutrilon!!
    En het is geen kwestie van minder kleertjes kopen hier, wij rekenen dit bij het boodschappengeld;)Maar snap wel wat jij bedoelt!

@mama to be zijn jullie gelijk op die voeding gegaan of zijn jullie over gestapt? En hoe reageerde jullie kindje daarop?

@natasja hihi is goed hoor dacht dat ik hem al in dat topic gezet had maar blijkbaar niet:D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Hier goede ervaringen met Bonbebe. Tot 6 maanden heeft mijn dochtertje Nutrilon gehad (met een uitstapje naar Kruidvat voeding, waar ze enorme krampen van kreeg, dus dat snel weer terug naar Nutrilon). Daarna zijn we op Bonbebe overgegaan. Nooit problemen mee gehad, lost ook goed op en het zit in een handige verpakking. En altijd op voorraad, tenminste, ik heb nooit misgegrepen en dat hoor je van Kruidvatvoeding wel regelmatig. Ook niet onbelangrijk ;).

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd ik ben ook wel bang als we overstappen dat hij ineens krampjes gaat krijgen wat hij gewoon totaal niet gehad heeft!!
    En idd niet misgrijpen is ook wel fijn ja, dat heb je met nutrilon toch ook wel eens hoor vind ik.:)

Deel Deze Pagina