Moet toch ook kunnen lekker de hele dag hangen als je verder nergens heen moet heerlijk vind ik dat. De dag helemaal voor jezelf.
Ik voel me altijd wat 'nuttiger' als ik meteen ga douchen en me aankleed. gek eigenlijk... mijn vriend daarintegen kan daaaagen in z'n meest lelijke oude slobbertrui en joggingbroek (met kruis tot op z'n knieen) rondlopen... vreselijk hihi
Heerlijk hoor in pyjama/slobber kleding rond lopen en wat rommelen in huis. Niemand die het ziet en mochten ze het zien maakt me niks je bent zo als je bent.
Ik meld me ook! Heeeeerlijk, lekker lummelen met n bakkie koffie en dan aan de gang met t huishouden > dat altijd zo op mijn vrije dag. (=vrijdags) Moet me dan daarna wel altijd ff douche e.d. Kan niet de hele dag; lees: tot 's avonds zo blijven rond lopen.......
Niks lekkerders dan op je vrije dag in je pyjama door het huis te banjeren! Ik heb een zomerhuisje in de tuin en daar woont nu tijdelijk een stelletje in. Zij kijken mij regelmatig vreemd aan door mijn outfit. En dan heb ik het niet eens in de gaten!
Als ik vrij ben zit ik ook de hele datg in mn pyama. dan maak ik idd schoon en nou ja .. als ik de deur niet uit hoef blijf ik lekker in mn pyama.haha
Soms zit ik wel eens s'morgens hier voor de pc nog in m'n slaap outfit, maar dan moet ik nog douchen. Ik laat m'n pyama ook wel eens aan, als ik te vaak het knopje snooz heb ingedrukt dan heb ik geen tijd om me aan te kleden, ga ik eerst man lief z'n boterhammetjes smeren Maar idd het loopt heerlijk z'n huis kloffie
Nog een bekentenis: Als ik de douche moet soppen doe ik dat meestal als ik onder de douche sta! Als ik dat niet doe, ben ik zelf natter dan de douche Is dit een bekende afwijking?! hihi
Ik trek meestal direct als ik weer kom van het werk mijn 'huispak' aan. Dat zit toch lekkerder en ja.. ook daarin maak ik het huis schoon!
@maartje Hee dat klinkt bekend doe ik ook altijd als ik de douche moet doen vind het gewoon ook heel practisch laten we maar zeggen. 8)
Ik maak m meestal wél schoon als wij allebei gedoucht hebben die dag. Anders vind ik t ´zonde´ van al mn werk.. nou ja
ik ben ook zo'n mafkees die liever haar huis doorrent als er gesopperd moet worden in haar pyama dus zal wel vrouweigen zijn hahaha
Ik maak ook vaak schoon in mijn nacht outfit en dat is niet veel hoor, hihi, bekant niets! Trek wel iets meer aan dan dat ik in de nacht aan heb, zoals ondergoed, maar het is hier vaak zoooo heet, dat ik niet veel kan velen als ik bezig ben en dan maar zo min mogelijk aantrek! Of ik moet beginnen als ik terug kom van iets en dus al aangekleed ben! Dus hier wordt er ook heel charming schoongemaakt en uiteraard lekkere muziek erbij, soppen op het ritme van muziek gaat er bij mij toch een stuk beter vanaf!
Ja, zo gaat het hier ook nu! Ben nu met zwangerschapsverlof en blijf ook zo lang ik kan lekker "muffig" in mijn huispak rondlopen en opruimen, wassen, stofzuigen etc..Vind het ook niet prettig om schoon te maken met mijn kleren aan, zijn ze gelijk vies.
Haha ik maak ook het liefst schoon in pyama/joggingpak oid. Vind het altijd zonde als mijn kleding vies wordt
Grappig om al die verhaaltjes te lezen en ik kan me er wel in vinden. Nu ik zwanger ben slaap ik zo veel dat ik op mijn vrije dag om 11:00/11:30 wakker wordt terwijl veel mensen dan al druk in de weer zijn met werken. Ik hang dan ook lekker in mijn pyama of huispak op de bank. En heb ik gewerkt weet ik niet hoe snel ik naar huis moet om lekker te douchen en mijn huis kleding aan te doen. Als ik schoon ga maken dan ga ik daarna vaak douchen want ik voel me niet zo fris als ik het huis weer schoon gemaakt heb want ik zweet dan en ruik naar schoonmak middel. Tegenwoordig ben ik dus vaak hangend op de bank te vinden in mijn huis kleding,HEERLIJK Doei Teddy.