Mijn man is bijna jarig, wordt 30 jaar alweer! Nu vind ik het leuk om een hapje te gaan eten, maar aangezien onze kleine meid normaal al rond 18.30 uur in bed ligt, moeten we wel erg vroeg gaan. En ik vind het leuk om voor zijn verjaardag wel de kleine mee te nemen. Nu had ik bedacht om op een zondag te gaan brunchen met zijn drietjes. Maar nu wil ik iets kopen dat Kyra kan geven voor zijn verjaardag. Gewoon iets kleins, iets liefs. Het hoeft niet duur te zijn, het gaat meer om het gebaar. Heeft er iemand nog tips voor leuke kadootjes van een kind aan haar vader??
Een voorleesboek, zodat hij Kyra voor kan lezen! En dan een mooie tekst erin zetten (of op een kaartje)
wat lief!! misschien een mooi knutselwerkje? wat ze met jouw hulp heeft gemaakt? en dan een lief kaartje erbij?
Ja, zoiets is natuurlijk wel superlief! Ik ga idd eens zoiets bedenken. Vorige keer een leuke vingerverf tekening gemaakt, vond ie erg leuk! Ik ga eens even kijken of ik nog iets anders kan verzinnen. Nog iemand anders tips. (het mag wel geld kosten, hoeft niet)
hier al eens een leuk boekje gekocht ,prentenboek, met als titel ik vind je lief, papa. Blijer kun je ze niet maken
koop een wit t-shirt en zet er een grote 30 op en laat je kleintje de rest onder kleuren. en om 17.00 uur naar een pannekoekenboederij is ook leuk edit en dat shirt moet ie dan de hele dag aan