hoe pijn doet een plaatselijke verdoving?

Discussion in 'De lounge' started by momhairy, Jul 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    ik oet om 16:30 naar de dokter om een bultje op mijn hoofd weg te laten halen en ben zoooooooooooo zenuwachtig

me vriend zegt elke keer ahhhhhhh zo gebeurd.
    spuit snijden hechten en weg is die.

jajaja

wie heeft het wel eens meer gedaan zo weg laten halen bij de dokter?

xxx een zenuwachtige momhairy

(en dan denk ik wel elke keer aaaaaaaaaaah het kan nooit erger zijn de pijn als weeen en bevallen.)

2. ik heb wel eens plaatselijk wat laten verdoven.
    het valt echt mee, zo gebeurd. geen zorgen ;)

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Mijn moeder heeft een keer een kwaadaardig plekje op haar hoofd moeten laten weghalen,die kreeg ook een verdoving,en die vond het reuze meevallen!

Ik wil je iig heel veel sterkte wensen!

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    dank je wel.

de dokter zei dat het gewoon een soort van wratje was en door mijn zwangerschap is het wel wat gegroeid.

in ieder geval onschuldig....

aan de ene kant ben ik blij dat hij weg gaat en aan de ander kant ieeeeeeeeeeeeee moet er niet aan denken.

5. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Een soort wratje? No worries!
    ;)

Ik heb eens een plaatselijke verdoving gehad: mijn onderbeen + voet, er moest een stuk bot weg worden gehaald.
    Het duurde even voordat ze de goede plek hadden gevonden, ze staken een paar keer mis.
    Maar zelfs toen deed het geen pijn.
    Het is wel een beetje eng als je er ligt en ze zijn bezig, want je hoort natuurlijk wel alles. (En in mijn geval kon ik het ook zien als ik dat wilde)
    Mijn angst was dat de verdoving uit zou werken als ze nog bezig waren!
    Maar dat was natuurlijk niet zo, en erna heb ik pijnstillers gehad, die redelijk goed werkten.

Dus: geen zorgen
    ;)

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    idd een hele vergelijking een wratje of iets met je bot....

maar het zit aan de zijkant van me hoofd en dan denk ik straks prik ze te diep of is het niet goed verdoofd of hoor ik dat gesnij enzomaar ook ik maar me niet druk....

7. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb een moedervlek laten weghalen, de verdoving spoten ze erin met een heel dun isuline spuitje, steld niks voor :)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    doet geen pijn, je voelt gewoon een prikje

9. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    pardon?

Nee, maak je maar niet druk.

10. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    ik bedoel een wratje is niks en iets met je bot is veel ingrijpender dus ik bedoel meer van dan stelt het bij mij helemaal niks voor.

was niet rot bedoeld misschien schreef ik het verkeerd

11. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Natuurlijk stelt het wel wat voor. Het is niet even een pleister die ze erop plakken!
    En een verdoving op je hoofd lijkt me best eng.
    Ik wil niet zeggen dat wat ik had, erger is dan wat jij hebt :D

Maar wat ik wilde zeggen is, dat ik zelfs toen ze een paar keer misten met de verdoving, niets voelde. Dus: maak je maar geen zorgen, zodra het allemaal voorbij is, en je hier weer een berichtje plaatst, kunnen we vast allemaal lezen dat je het enorm vond meevallen!

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik heb ook een plaatselijke verdoving gehad, 3x zelfs, in m'n hals en nek. vond het reuze meevallen.
    ennuh, als je het vergelijkt met bevallen... dan stelt het echt helemaal niks voor :D
    (maar ik snap je zenuwen hoor, ik zou zelf de volgende keer alsnog weer zenuwachtig zijn, t blijft iets onbekends, en een eng idee)
    ik probeer mezelf altijd voor te houden: ookal doet de verdoving enooorm pijn, het is hoe dan ook maar heel eventjes!

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    idd is ook zo raa he dat we voor dat soort dingen zo zenuwachtig kunnen zijn

voor me bevallig had ik dat helemaal niet en liet het maar op me af komen.

misschien omdat het ook een leuk spannend iets was en je krijgt er een mooi kindje voor de pijn.

nu is straks dat bultje wel weg maar ja das toch wat anders. en voor de volgende keer bevallen zou ik ook geen angst hebben (denk ik)

ach ja ik laat mijn ervaring nog wel weten hier haha

14. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik denk, dat iedereen wel zenuwachtig zal zijn als ze geopereerd moeten worden!
    Maakt niet uit hoe vaak je al bent geweest, denk ik. Het blijft eng, mensen die iets aan je lijf gaan veranderen, op welke manier dan ook...

15. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik zal iedereen ze mening ook nog maar een keer bevestigen.. het doet geen pijn.. ik heb er iig niets van gevoeld..

succes!

16. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    en hoe is het afgelopen?
    vind de verdoving best mee vallen.maar denk ook weldat het er aan ligt waar je deverdovind krijgt.

ben benieuwd. laat je het wete

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb precies hetzelfde niet zolang geleden laten doen en het viel mij ontzettend mee.
    En bij jou?

18. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik had ook een moedervlek op mn rug maar tijdens de zwangerschap kwam er een wratje op groeien en zattie behoorlijk in de weg. Ik was echt vet bang om hem weg te laten halen bij de huisarts hoor, uiteindelijk ging ik wel want de hele tijd een nieuwe pleister erop plakken is ook niks haha.

Ik was heel zenuwachtig, maar het viel reuze mee! Ik heb niets gevoelt, heel klein beetje, maar daar kan je best wel tegen!

Hoe is het gegaan?

19. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik heb een plaatselijke verdoving gehad onder, ja ja schrik niet, mijn ooglid! Ik had er een bultje zitten die eruit moest en dat hebben ze gedaan door mijn ooglid om te klappen, daarin de spuiten en te snijden. Bbrrr, als ik er nu nog aan denk! Maar qua pijn viel het mee, vooral vergeleken met de bevalling! :)

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    nou het heeft even geduurd(ik kon niet op mijn comp, netwerk lag eruit) maar idd het is mee voor 100% mee gevallen.
    het prikje als ze het inspuiten voelt wat branderig maar het snijden niet.

en kwa branderig viel het ook erg mee .(ben van ondere toen ook ingeknipt en ingescheurd omdat meneer bedacht zijn handje bij zijn hoofdje te houden toen hij eruit kwam. dusssssssssss dat wat daarna acht branderig hahha

thanx meiden voor jullie overtuiging.
    heeft me erg geholpen xxx

Share This Page