Die spray van Dettol heb ik een paar keer gehad, is wel goed alleen het ruikt wat apart en is te duur vind ik. Ik wist eerst niet eens dat je ook kon schoonmaken met dat ontsmettingsspul van Dettol in die kleinere flessen(ik dacht dat het alleen voor ontsmetting van de huid/instrumenten was, zoals op het flesje staat). Laatst heb ik het eens geprobeerd, maar ik vind het niet nodig, en later wordt het toch weer vies. Ik gebruik liever gewoon schoonmaakmiddel, scheelt geld en alles wordt toch schoon.
Mja, maar toch roken, drinken we, etc. Dat is nu eenmaal het risico wat je neemt. Dus ja, ik heb katten en ja, ik gebruik Dettol. En ja, ik stap ook in mijn auto met het risico dat ik niet meer thuis kom. Dan moet je thuisblijven. Oh nee, stel je voor dat er een vliegtuig neerstort. Nogmaals, lees de gebruiksaanwijzing en bepaal voor jezelf of je het het risico waard vindt.
Wat een vergelijking... Het gebruiken van een schoonmaakmiddel zou niet echt een risico moeten zijn wel? Autorijden is niet bij voorbaat slecht voor je, dit schoonmaakmiddel wel voor jouw katten. Het maakt mij niet uit dat je het gebruikt hoor maar ben dat slappe argument zo zat dat ze nog leven dus het zal wel meevallen.
overigens si 10 jaar niet extreem oud voor een huistuinkeukenkat natuurlijk maar dan nog.. laat dr lekker dettol gebruiken als ze dat wil? de een maakt zn vloer schoon met dettol.. de ander geeft zn kat een trap als hij te dicht in de buurt komt keuzes... en dan kun je toch beter je katten gewoon op dettol laten lopen hoor dat is net zulke mishandeling als dat ik in rotterdam zuid woon.. onder de rook van pernis.
Jeetje wat een gedoe over katten en dettol. Bla bla bla.. Er moet altijd wel IETS te zeiken zijn he over hoe slecht een ander wel niet is.. Altjd maar een ander terechtwijzen ( of beter weten mag je helemaal zelf invullen) Leven en laten leven. Word de wereld een stuk mooier van. Overigens gebruik ik ook Dettol, net en fles gehaald bij de Aphotheek. (dus daar kan je ze ook krijgen) En *SHOK* ik heb ook een kat.
hier haal ik het ook bij de apotheek ik dweil er om de zoveel tijd de vloer mee.. en ook de keuken sop ik er om de zoveel tijd mee uit, voor de rest gebruik ik gewoon schoonmaakmiddel.. de spray vind ik heel vies ruiken, zeer muf
Dat jij het opvat als terecht wijzen betekend niet dat dat ook zo is Je kan het ook zien als tip/advies. Zo zie ik het namelijk. De manier hoe jij erop reageert vindt ik zeiken. Iemand weet toevallig dT dettol slecht is voor katten en meld dit. So what. Alleen maar goed. Er zijn genoeg mensen die dat niet weten. Heb jaren in een dierenpension gewerkt en hier het niet gebruikt worden bij de katten. On topic: hier wordt alleen dettol gebruikt voor de keuken.
hihi tja.. hier plassen de katten graag op dettol dat heb ik overigens vaker gehoord.. heel wat mensen maken de kattenbak er dus mee schoon.
Ok 1 keer alá maar als het 100 x gegeven word hebben we het echt wel door hoor. Dat gezaag er op door dat word gewoon erg vermoeiend. Wat ik zeg leven en laten leven.