ik heb weer een hele berg kleren besteld en vroeg mij iets af. Ieder kledingstuk zit in een doorzichtig zakje en ik stop dat altijd weer terug in dat zakje als ik het niet hoef (en daarna in de doos). Maar is dat ook de bedoeling? Enerzijds zou ik zeggen van wel want misschien dat het vies wordt in de doos. Maar anderzijds moeten ze het er dan weer uit halen in het magazijn (of waar het ook terecht komt) om te scannen/controleren. Wat doen jullie altijd? Ps: vind het geen probleem om het terug te stoppen maar als het niet hoeft dan doe ikhet uiteraard niet meer
Stop het ook terug in de zak en weet in doos. Voornamelijk ca verpakt alles los in de een zak. Denk tegen voorkomen dat kleding vies wordt en nat in de doos. Drm okk weer terug erin en opsturen. Nileuw bewust, nee niet echt. Een grote zak in de doos zou beter zijn lijkt mijn
Hier ook altijd alles terug in die zakjes. Anders nemen ze ook niet terug als retour dacht ik. Vind het nooit zo'n probleem. Al moet ik zeggen dat ik weer liever naar de stenenwinkel ga. Voor advies en toch is iets uit het rek te trekken wat ik eigenlijk nooit zo bestellen.
Ik heb als student ooit in een dergelijk magazijn gewerkt waar we de retouren verwerkten. De kleding wordt uitgepakt en gecontroleerd, opnieuw opgevouwen en in nieuwe plastic zakjes gedaan. Dit wordt inderdaad gedaan om de boel netjes te houden, en makkelijk te kunnen verwerken zonder dat alle kleding verfrommeld. Daarnaast lijkt het weer als nieuw in een nieuw zakje Maar alles wordt dus toch weer ingepakt als je het retour stuurt. Of het in een zakje zit maakt niet uit, in ieder geval niet in die specifieke winkel toen. Maar t scheelt jou weer plastic weggooien als je het terugstuurt
Bij de wehkamp is het sowieso terug doen in de verpakking. Want op de verpakking staat ook een streepjescode dus kunnen ze het sneller verwerken.
Ik stop het altijd terug in het zakje. Omdat ik aanneem dat ze de barcode op het zakje gebruiken om het product snel retour te nemen. En dan blijft de kleding ook schoon en droog. Ik denk dat het anders wel muffig word in alleen een kartonnen doos.
Ik bestel veel bij wehkamp en daar staat bij vermeld dat je het weer in het zakje terug moet stoppen en in dezelfde doos zodat de retourverwerking vlotter gaat. Op die zakjes zit vaak ook een sticker met streepjescode. En inderdaad wel zo veilig in een plastic zakje mocht de doos nat worden oid.
Ik bestel regelmatig iets bij Wehkamp en daar moet het inderdaad terug in het zakje. Zo ontzettend milieuonvriendlijk. Ik zit eraan te denken daarom vaker gewoon naar de winkel te gaan ipv online bestellen.
Dat snap ik nooit zo bij de Wehkamp... Ze doen die sticker namelijk altijd op de strip van zo'n zakje. Waardoor je die sticker dus moet scheuren om bij je bestelde artikel te kunnen
Haha heel irritant inderdaad. Ik heb nu een email dat ik nog iets moet betalen. Maar ik heb dit retour gestuurd. Heb het briefje ook nog. Maar voorde track and tracr moet je een postcode hebben Maar die heb ik niet. Ik neem aan dat wehkamp dit wel kan zien?
Je kan dat tracking nummer ook invoeren op de site van Wehkamp Dan hoef je geen postcode op te geven. Staat onder Mijn Wehkamp, dan Retouren en dan Volg Mijn Retourzending.