Help, mijn hotmail zendt uit zichzelf spammail rond!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik open net mijn mailbox en heb 50 meldingen van "Delivery failure". Ik open een van de berichtjes en ik zie dat mijn hotmail zomaar mailtjes heeft uitgestuurd naar alle mensen in mijn adresssenbestand?! Veel mensen hebben het dus wel ontvangen. Ik zag zelfs dat er eentje is verstuurd naar Lotte van deze pagina..
    Hoe kom ik hier nou vanaf?!
    Wie heeft hier ervaring mee?

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja mijn man heeft het ook.. soms elke dag wel 50 emails maar tis nu weer tijdje rustig. vervelend is het wel!

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    misschien even kijken of er een virus in zit,.
    je virusscanner even laten draaien
    en anders even op internet zoeken naar het probleem

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Je wachtwoord veranderd. Ik heb het ook gehad en na het veranderen van mijn wachtwoord was het over.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Oh wat eng! Dus er is gewoon iemand die mijn wachtwoord heeft gekraakt en zomaar mailtjes rondstuurt uit mijn naam? Ieuw?!

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Waarschijnlik wel. Ze kijken niet in je berichten ofzo hoor. Gaat automatisch. Waarschijnlijk heb je zelf ooit in het verleden ook zo'n mailtje geopend. En dan gaat de rest automatisch. Weet natuurlijk niet of het bij jou ook zo is maar na het veranderen van mijn wachtwoord was het over.

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou ik heb mijn wachtwoord gewijzigd. Hopelijk gebeurt het niet nog een keer..

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dan ga ik dat nu ook doen!
    Ik heb het ook!

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Inderdaad je wachtwoord veranderen!! Ik heb het ook een tijdje gehad en ineens waren AL mijn emails en contactpersonen op msn weg... Na het veranderen van mijn wachtwoord is het idd gestopt. Maar heb je al gedaan dus :D

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik kreeg toevallig ook allemaal spammails over telefoonreclame van een vriendin van mij die hotmail heeft.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb het ook! Zal ook mijn wachtwoord veranderen. Hopelijk helpt het

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik wist helemaal niet dat je dan alleen maar je ww hoeft te veranderen. We hebben de hotmail van mijn man opgeheven want daar werden er ook gigantisch veel opgestuurd op een dag. Zelfs Chinese en Japanse spams. Ook in zijn verzonden berichten stonden soms honderden onbekende mensen waar hij iets naartoe 'schijnt' gestuurd te hebben. Echt vaag.

Maar nu zijn hotmail van dat adres is opgeheven krijgen we zelfs nóg mails van dat adres soms. Komt dat het volgens mij nog 200 dagen duurt dag ie bestaat of zo.

13. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ik heb het ook gehad. Nu twee keer gehackt. Misschien heeft iemand mijn paswoord gekraakt, misschien was het een virus. Geen idee. Ik heb nu een nieuw mailaccount aangemaakt. En even een virusscan doen uiteraard.

14. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook hetzelfde..

Heb inmiddels mijn ww veranderd dus ik wacht het even af....

15. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    daarom doe ik nooit mee aan doorstuur emails daar zit vaak wat in namelijk

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb het ook gehad en werd altijd snachts verzonden als ik niet eens online was.
    heb toen eens de ip nummers gecheckt, en bij mijn eigen verzonden mail was dit anders
    heb toen mijn wachtwoord veranderd en hierna was het over
    dus gewoon wachtwoord wijzigen

17. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Sinds ik mijn ww heb gewijzigd is het afgelopen, dus die tip heeft zeker gewerkt! Tenminste, hopelijk dan.. :) Tnx!

18. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb het ook gehad, heb mijn wachtwoord veranderd en inderdaad nergens meer last van!

Deel Deze Pagina