pffffffffffff meiden waren aan het eten en ik zet een bak thee voor mezelf Amy-lynn heeft broodje op drinkt haar melk ik pak mijn thee en ze zegt mama van tafel af ik zeg neeee blijf maar even zitten meis eigenwijs als ze is gaat ze wel van tafel af. ik schenk mijn thee in zet het op tafel en rang de hele kop hete thee om. wat ben ik blij..... echt waar dat ze net van tafel is gegaan soms hebben we echt een engeltje nodig hoor! (mam bedankt)
Pff, wat een geluk zeg! Je moet er toch niet aan denken dat je meisje die thee wel over d'r heen had gekregen.
Soooo dan, jij blij dat ze toch van tafel af ging! Hier ook regelmatig een 'dank-de-engeltjes-moment'... Hier is schoonpapa de beschermer van de familie, heb hem al vaak bedankt
nee je moet er inderdaad niet bij nadenken en dan ook altijd zet ik de thee hoog neer drink het nooit op de bank. omdat ik altijd bang ben dat ze zich verbranden kunnen
Dat was inderdaad heel veel geluk voor je meisje! Jeetje ze zou het maar over haar heen hebben gehad, jij gelukkig ook niet geraakt. Ik zet om die reden nooit hete thee op tafel, ik laat het of in de keuken staan (achter op het aanrecht) of ik doe er koud water bij zodat het niet heet meer is.
Wow dat is schrikken. Gelukkig liep het goed af. Zo zijn wij net verhuisd en hebben we nu een inbouw vaatwasser nog even los neer moeten zetten tot dat de keuken klaar is. Deze staat niet zo stabiel. Ik was hem aan het inruimen, Julien ging op de klep hangen en de hele vaatwasser kieperde naar voren met zijn arm ertussen. Het ging zo hard en de vaatwasser stond helemaal vol, toen ik hem eruit gevrot had was er gelukkig helemaal niks met hem aan de hand! Maar jemig, wat schrik je je dan rot zeg. Ik stond te trillen als een rietje en heb flink gehuild. Gelukkig was de schrik bij hem sneller weg dan bij mij.
Jeetje Mirell schrikken zeg!!! Poeh eerst die trap en nu die thee....je hart draait overuren zo! Nou gelukkig zeg dat er niks gebeurd is!!
Wat ben je dan blij dat je meisje even niet luistert en lekker eigenwijs is! (alsof ze t aanvoelen he...) Wat een geluk!
Pff wat gelukkig zeg, verbranden lijkt me echt verschrikkelijk. Het weleens een programma gezien bah bah.
Zo das schrikken zeg en gelukkig was het engeltje aanwezig!! Je moet er maar niet overnadenken wat er had kunnen gebeuren!!