Hoi dames, herkennen jullie dit? en zo ja is er iets aan te doen? ik ben 7 okt 2012 bevallen van een 8 ponder gezonde zoon. hierbij heb ik een flike duw op mijn bui gehad bij de laatste perswee... maar goed na ongeveer een half jaar kreeg ik last van mijn stuitje als ik op harde ondergrond gezeten had... in 2013 naar de fysio gegaan want het wert steeds erger kreeg er ook last van als ik de auto, bank of fiets zat.. dit hielp aardig maar was niet volledig weg maar kon er mee leven. nu gaat het weer opspelen.... wat kan het toch zijn... de huisarts heeft mij toen der tijd door gestuurd naar fysio maar hij wist het eigenlijk ook niet wat het nou kon zijn... :S
Ik kan je noet echt helpen, maar ik weet wel dat ik vlak na de bevalling veel pijn aan mijn stuitje had. Dat is uiteindelijk wel weggegaan, en tot nu toe nog niet terug gekomen. Heb je al eens een orthomanuele therapeut of een osteopaat geprobeerd? Mijn ervaring is dat die meestal wat meer vinden in het lichaam dan een fysiotherapeut.