Iets te bekennen? Kom dan maar hier 'biechten'...

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik zal beginnen...

Ik heb vandaag nog helemaal niks in het huishouden gedaan terwijl mijn enige vrije dag hier wel speciaal voor bedoeld is. En nog niet eens omdat ik van het zonnetje aan het genieten was maar omdat ik op internet heb gezeten :).
    Shame on me!

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb net allebei de kinderen een koekje gegeven omdat ze stront vervelend zijn en ik even geen zin in gemiep heb en even rustig op de bank met de Ipad wil zitten, haha. Het heeft wel gewerkt want ze zijn nu beide lief aan het spelen. ;)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn dat ik niet alleen iets op te biechten heb :p. En nog fijner dat ze rustig zijn nu. Geniet ervan ;). Ik ga proberen toch nog wat op te ruimen...

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha, dat heb ik gelukkig vanmorgen al gedaan. Al is daar nu niks meer van te zien ;) Rot is dat he, om jezelf er toe te zetten als je er helemaal geen zin in hebt.

5. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik zou nu eigenlijk moeten schoonmaken aangezien onze zoon ff op bed ligt maar zit achter zp....
    Ff mezelf een schop onder mijn kont geven en aan de slag.

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb mezelf op het werk ziek gemeld. Ik had het even helemaal gehad. Maar ik voel me kiplekker....

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ook wanneer ik me lichamelijk goed voel, doe ik me tegenover m'n vriend nog net wat zieliger voor, zodat ik geen boodschappen hoef te doen. :) :) :)

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik moet vanavond lesgeven op de hondenclub en ik kan mezelf er niet toe zetten om te beginnen met voorbereiden.
    Lig op bed tv te kijken en te ZP'en, uitgeput moe.

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Foei:D:D

Offtopic wat heb je geweldig onderschrift!!

10. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Same here! Al heb ik wel boodschappen gehaald tussendoor.. ;)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik gisteren tegen man heb gezegd dat danté de hele nacht heeft liggen spoken en ik zooo moe was daardoor en graag wat langer wilde slapen.
    Hij er uitgegaan ik blijven liggen .

Alleen had danté niet liggen spoken hij heeft als een roosje geslapen en ik dus ook maar had geen zin om vroeg uit bed te komen haha.

12. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    N.a.v. dat topic van de week over die milka reep moest en zou ik er ook een halen. Ik heb al een stukje opgegeten (en oehh wat issie heerlijk) en de rest verstopt hihi anders moet ik hem delen... Gemeen he :p

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Beide kinderen zijn bij de buurjongen aan het spelen, en ik geniet even van de rust. Zit ongestoord een reep Tonychocolonely op te vreten. Heerlijk.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik nog niks in huis gedaan heb, alleen de vuilniszak in de container gegooid want die stonk en de kippen verzorgd... Ik ben zooooo moe...
    Maandochtend om half 6 wakker van de schreeuwende buurvrouw (zwakbegaafd gezin woont zelfstandig) terwijl ik al moeilijk in slaap kwam ivm krampen tgv mijn novasure) savonds vroeg naar bed en toen ik sliep kwam mijn man vol herrie binnen... Dinsdagochtend hetzelfde... Weer geschreeuw... Zucht... Savonds na het trainen compleet moe en uitgeput en ja hoor! Migraine! Dus in bed gestort... Vanmorgen om vijf uur... Ja hoor wéér de buurvrouw.

Dus: ik heb geen fuck gedaan... ;) (ja wat van mijn vrijwilligerswerk op locatie en de wijkagent gebeld zodat ze contact op kunnen nemen met de hulpverleners rondom het gezin)

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb geen zin meer om een huishouden te draaien, een baby te verzorgen en daarbij alle nachtvoedingen eigenhandig te doen, fulltime borstvoeding te kolven, te stofzuigen en alles netjes te hebben wanneer VL thuis komt om vervolgens 's avonds met hem verplicht enkele series te kijken omdat ik me anders bezwaard voel omdat we nauwelijks tijd samen doorbrengen en dan voor het slapen gaan nog uitgebreide knuffelsessies onderga. Straks moet ik weer gaan werken/studeren en dan moet ik bovenstaand er ook nog allemaal bij doen, terwijl VL zogenaamd nog een zwaar leven heeft ook, volgens zichzelf omdat hij wel eens stress heeft, wetende dat hij zelfs op IEDER VLAK zeker niks tekort komt.

Ik wil het liefst enkel met mijn kleine babytje knuffelen :)
    Alleen dat dus. En meer niet. En daarom biecht ik op:

Soms ga ik gewoon naar de supermarkt of toko en koop ik een kant en klaar maaltijd voor 3 personen voor het avondeten, geef ik daar thuis een eigen draai aan, doe ik net alsof het iets exclusiefs is waar ik veel tijd/aandacht in heb gestoken; en ik superwoman ben (en cash daar dan ook de nodige credits voor) terwijl ik maar 20 minuten in de keuken heb gestaan. En dat is de laatste tijd TE VAAK voorgekomen. Ik heb gewoon nergens zin in - of nou ja, alleen in de baby en zijn lieve lieve snoetje te strelen en kusjes op zijn wangen te smakken.

En ik voel me er rot onder, wetende dat er serieus perfecte huisvrouwen rondlopen die leven voor dit soort dingen, maar ik ben niet zo'n iemand. Op het moment dat ik om half zes 's ochtends de boterhammetjes van VL sta te smeren voor op zijn werk, trek ik het gewoon niet meer. Ik heb er gewoon geen zin in :p Doe het lekker zelf allemaal! Op een dag staak ik en mag iedereen mij wel weer lui noemen :cool:

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    OMG ik maak een diepe buiging voor je. Nu moet je zo ie zo niet meer doen dan het hoogst noodzakelijke. En lekker te veel tijd spenderen naar het kijken naar je kind. Die tijd komt nooit meer terug en het huishouden wel!

En die man van je die moet je eens leren om een keer in de week zijn boterhamen te smeren en in te vriezen ... scheelt al weer een half uur per dag. Hij kan, neem ik aan, een mes vasthouden en brood onderscheiden van andere levensmiddelen? Dan kan hij dat makkelijk zelf.

En dat kant en klaar ... oh man je moest eens weten wat hier rond de geboorte allemaal kant en klaar is gegeten. Lekker fout en oh zo handig :D

Geniet, met name te veel van je uk ... de rest komt later (dat je je daar nog bezig mee houd :D).

17. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Ik heb nog precies een uur en 3 minuut voordat manlief thuis is om het complete huishouden te doen (bom ontploft..). Over 3 minuten ga ik beginnen. :D

18. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Oh, en ik ben net door de drive van de chicken spot gegaan hehehe. Heb wat extra vleugeltjes gekocht die ik wat doe bijkruiden en in de oven mik met gesneden aardappeltjes, eten voor man ook weer klaar ;)

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

:$:x SCHANDE!*

*Lees: Briljant :D Helaas geen auto of drive in in de buurt hier, haha.

@Nic1976; Dank je wel :):)

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Graag gedaan!

Deel Deze Pagina