Beste dames, Ik wil graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met producten van sigikid, en wat de prijs/kwaliteit verhoudingen zijn. Is een slaapzak van 60 euro het waard? En wat vind je van het materiaal en hoe reageert je kindje hier op. Zijn producten van dit merk niet te duur? Koop je liever wat goedkopere spullen en wat vind je van de stijlen van de producten die ze hebben. Mocht je informatie willen over waarom ik dit wil weten dan zal ik het wel even toelichten in een pb'tje maar ik mag hier niet te veel over noemen in het openbaar forum. Alvast bedankt voor jullie reactie's!
Ik heb voor mijn kleintje to be best veel gekocht van Sigikid,zowel nieuw als gebruikt via ebay.Echte "gebruikerservaring" heb ik dan ook niet maar ik moet zeggen dat het erg fijn aanvoelt en dat de gebruikte kleding er nog als nieuw uitziet. Het is hier in Duitsland een bekend merk op het gebied van kleertjes en speelgoed voor de kleintjes .In Zweibrucken heb je ook erg groot outlet centre met een leuke winkel van Sigikid,hier heb ik mijn slag geslagen... Wat ik vooral leuk vind aan het merk zijn de labels die eraan hangen,deze kan je er ook vanaf halen en aan je eigen sleutelbos ofzo hangen.Ik hoop dat je er wat aan hebt... grts Sandra
Onze dochter heeft de winterjas van dit merk. Blijft super mooi! Heb hem al 2x gewassen. Ik heb hem bij een outlet in ochtrup gekocht voor 50% korting. Ben er super blij mee