borstvergroting?

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Na 2 kids en veel te zijn afgevallen zijn mijn borsten om zacht gezegd net 2 leeggelopen Balonnen. Voor de zwangerschappen een mooie grote d cub naar een hangende slappe b cup:(.
    Ik voel me hier vreselijk onzeker door.
    Ik denk er al aan tijd over na om een borstvergroting te ondergaan.
    Maar ik ben als de dood voor de narcose! Dat is het enige wat mij tegen houd, het idee dat je kunstmatig in slaap word gebracht en de controle over je lichaam te verliezen:( Ik hoor wisselende verhalen die 1 zegt heerlijk je slaapt lekker diep! En de andere zegt nooit meer!
    Hoe is jullie ervaring met de narcose?
    En wie heeft er ook een borstvergroting gehad en waar hebben jullie dat laten doen?
    Ik hoor goede verhalen over daniel gabriels.

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een borstvergroting laten doen en ben er heel tevreden over! Wel in België.

De narcose viel bij mij heel goed mee. Ik viel in slaap en werd wakker in de recovery room ;). Het heeft wel wat uurtjes geduurd voor ik weer op mn twee benen kon staan zonder flauw te vallen. Maar als je lang genoeg wacht na de operatie om op te staan is er geen probleem.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    borstvergroting geen ervaring mee maar narcose wel..
    ik weet alleen dat op het ene moment de anesthesist druk aan het praten was en het volgende moment werd ik vastgehouden en gezegd dat ik rustig moest doen.
    ja als je mij wakker maakt!
    was me heel goed meegevallen en ook niet misselijk geweest.

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik kreeg een pilletje tegen misselijkheid voor de narcose. En dat heeft heel goed geholpen!
    En ze zeggen dat als je met een glimlach de narcose in gaat kom je er ook zo uit, en dat was bij mij ook zo. Ik vond het absoluut geen vervelende ervaring

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    De narcose is best 'lekker' hoor. Je voelt jezelf heel rustig wegglijden óf je bent ineens weg en wordt weer wakker. In elk geval heb ik het nooit als vervelend of eng ervaren. Alhoewel nu ik kinderen heb wel meer angst heb om 'niet meer wakker te worden', maar ik weet dat dat in principe een irreële angst is. 😑😊

Borstvergroting geen ervaring mee.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nu 2x onder narcose 1x voor spoedkeizersnede en 1x voor mijn keelamandelen. Beide keren er heel goed uit gekomen en totaal niet misselijk.

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Geen ervaring met borstvergroting maar wel met narcose. Het is me echt 100% procent meegevallen. Totaal geen misselijkheid was snel weer wakker en ook erg aanwezig zou het zeker zo weer doen.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    weet van mijn schoonmoeder dat ze eigenlijk best fit was. kort na de operatie (wel een andere maar toch) was ze weer aardig de oude. was er erg van verbaasd, hoor ook vaak andere verhalen, maar het kan dus ook heel erg meevallen. het is net als bevallingen. bij de meesten valt het mee, maar de negatieve ervaringen hoor je meer ;)

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Paar keer onder narcose geweest altijd wel om pilletje tegen de misselijkheid gevraagd. Ik voelde mijn benen beetje tintelen en op het moment dat ik dat voelde viel ik al in slaap. Heb er nooit slechte ervaringen mee gehad

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nog geen borstvergroting maar ben wel aan het inlezen.
    Ik ben er iig wel over uit dat ik naar dr. Nio wil in het SLAZ.
    Goede verhalen, resultaten en korte wachtlijst
    Narcose heb ik nooit problemen mee gehad.

11. 1548

1548 Niet meer actief

De vorige keer werd dit topic vrij snel gesloten maar vorig jaar een borstvergroting gehad. Geen last gehad van de narcose en herstellen ging vlot, weinig pijn gehad.

Er is een forum waar je meer kan lezen over de chirurgen, klinieken en ervaringen van anderen.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kijk eens op het borstenforum. ;)

Er is een ander topic (van Bolkje) over narcose.

13. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar bij nader inzien durf ik het niet aan, het blijft toch een operatie en je hoort zo vaak dat ze er alsnog uit moeten. En het feit dat je een tijdje niets kunt lijkt me ook niets. Al blijf ik jaloers op vrouwen met een volle ronde B- of C-cup.

Zelf een hangende 70A (nu even B/C nu ik borstvoeding geef, ben benieuwd of ze hierna nog leger zijn haha dan wordt het 70AA)

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Borstenforum haal je inderdaad heel veel informatie uit!
    Ik ben van een ronde stevige C naar een veel slappere A/B gegaan. Heb nog steeds niets te klagen hoor. Maar ik vind het gewoon een stuk minder mooi. Ik wil wel weer naar een C/D.
    Bij mij is het trouwens door het afvallen gebeurt. Ik ben nog steeds aan het afvallen dus ik wil sowieso nog even afwachten hoe het eindresultaat zal zijn.

15. Ansji

Ansji Niet meer actief

Over een paar weken ben ik daar aan de beurt... Nu heet het OLVG west. Ook heeeel veel ingelezen voordat ik de keus voor mijzelf heb gemaakt.

Ik hoop dat deze arts zijn reputatie waar maakt :D

De Narcose maak ik me niet zo druk om, eerder over het herstel na de ingreep! Dat schijnt nogal eens onderschat te worden.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh spannend! Veel succes 😁

17. Ansji

Ansji Niet meer actief

Borstenforum verschaft inderdaad veel informatie, ervaringsverhalen enz. Ik denk best een must om die eens te bezoeken als je zo'n ingreep overweegt.

18. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

15 sep 2015
    173
    0
    0
    Ik heb geen borstvergroting gehad maar een borstversteviging. Huid had ik genoeg, alleen geen vulling meer, net zoals jij zegmaar :) ik had het al jaaaaaaaren eerder moeten doen, achteraf baal ik dat ik niet eerder ben gegaan! Zo ongelofelijk blij met het resultaat. Die narcose, tja, ik ben er geen fan van maar ik vind dat bijzaak als ik naar het resultaat kijk. Narcose is niet blijvend, maar die mooie dames aan je voorgevel wel :p
    (ik heb destijds ook veel gelezen op het borstenforum, heel fijn!)

19. 1548

1548 Niet meer actief

Spannend, bij Nio ben je zeker in goede handen!! Ik heb wat prachtige exemplaren voorbij zien komen :D

20. Ansji

Ansji Niet meer actief

:p;)

Deel Deze Pagina