Oh wauw... Ik had haar gelijk tegen de muur omhoog gezet met mijn hormonen.. Hahahaha. Nee dit is echt echt echt niet tof!!!
Nou jaa zeg... Ik snap heel goed dat je boos ben! Poeh dat zouden ze bij mij ook niet moeten doen hoor! Jammer dat jullie leuke nieuwtje zo verpest is zeg..
Gelukkige nog niet zoveel, een paar waarop ik heb gezegd dat we een kinderwens hebben en ze daar helemaal blij mee is. Ze vertelde al tegen iedereen voor dat ik zwanger was dat ze zo hoopte op een kleindochter enzo dus ze geloven dat ze daar al enthousiast van werd. Overige hebben niks gezegd maar of ze niks gezien hebben weet ik niet.
Schoonmoeders wat moet je er mee ! Gelukkig hebben wij al ruim 1 jaar geen contact meer met mijn schoonmoeder, zei houd er ook wel van om je zo dwars te zitten en erger! Ik weet zeker dat zei het ook tegen alles en iedereen zou zeggen terwijl wij het zelf willen zeggen tegen de rest van de familie/vrienden. Mijn schoonmoeder kan niet eens een verassing voor een verjaardag of bijvoorbeeld lootjes trekken voor sinterklaas voor zich houden ! Dan zit ze al de hele tijd van die stomme hints te geven tot dat iedereen eigenlijk al weet waar je het over hebt .. Bleeehhg ben blij dat ik er geen last van heb ! Al is het natuurlijk wel de moeder van mijn vriend en is het jammer dat het zo moet. Ik snap dat goed hoe jij je nu voelt, ik zou lekker even afstand nemen en genieten van je zwangerschap want dat staat nu op 1