Hoe lang laten huilen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nadia77, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Ik heb eerder een topic geplaatst over het feit dat Timo ineens huilend wakker werd in de nacht. Hij bleek oorontsteking te hebben en we hebben hem dan wat meer getroost dan normaal, vaak uit bed gehaald en bij ons laten slapen. Het laatste is vannacht weer gebeurd en hij heeft vervolgens de hele nacht lekker bij ons geslapen. Hetgeen betekent (volgens mij) dat hij geen pijn meer heeft bij liggen, anders zou hij ook pijn hebben in ons bed. Nu merk ik alleen dat hij in zijn eigen bed niet meer wil slapen (hij was om half 8 zo moe, hij was in de woonkamer gaan liggen op een kussen en gaf aan dat hij wilde slapen), maar zodra ik hem in zijn eigen bedje leg is het drama: hij staat de hele tijd te huilen (nu al bijna 30 minuten). Ik heb me voorgenomen om hem deze keer niet meer eruit te halen omdat hij er aan gewend is. Hoe lang is het verantwoord om hem te laten huilen? Iemand ervaring hiermee?

2. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik ga altijd om de 10 minuten terug,
    Leg ik haar weer goed, tutje geven eventueel wat drinken,
    en zeg zo weinnig mogenlijk tegen haar.
    Meestal lukt het dan wel, of zemoet over haar toeren gaan dan haal ik haar er wel even uit mag ze even op de bank tot ze rustig is en dan leg ik haar weer op bed.
    Dan is ze eigenlijk zo moe omdat ze over haar toeren is geweest dat ze gaat slapen.

Deel Deze Pagina