Ik hoor vaak dat meiden weten wat er beweegt, of ze het ruggetje, de billetjes of de voetjes voelen. Ik kan echt geen verschil merken.jullie wel? En hoe weet je dat?
Ik weet wel wanneer ik de voetjes voel. Maar dat komt omdat ze tijdens de echo met haar voetjes naar boven lag, en ik daar ook steeds de sterkste klopjes voelde. Toen ze later draaide voelde ik die schopjes juist onder Maar anders had ik geen idee gehad hoor! edit: maar ik weet natuurlijk niet hoe dat is als ik verder in de zwangerschap ben.
ik zou het ook echt niet weten,je kan mij alles vertellen maar ik voel echt geen verschil tussen handjes,voetjes,kont of hoofd... ! eerst dacht ik al die tij dat ze trapte en op de echo bleek dat het haar hoofd was die ik telkens voelde omdat ze een soort van aan het stuiterballen was van binnen...
Nee ik weet het ook niet hoor, ik vermoed dat ik in mn rechterzij de voetjes voel. Maar of het echt zo is dat weet ik niet. 3 weken geleden heb ik 2x pretecho gehad. Eerste dag lag de kleine inderdaad met de voetjes in mn rechter zij en koppie naar beneden. Volgende dag lag de kleine dwars met knietjes en voetjes in gezicht. Ik heb niets mee gekregen van dat gedraai en vond het nog steeds het zelfde voelen.
Ik voet heel duidelijk dat er twee voeten tegen mn rechter ribben schoppen het gaat om de beurt. Heb het ook gezien door de echo. Een hooft kan niet zo schoppen. Maar wat ik allemaal onderin voel? Handjes? Schouder elleboog? geen idee.
Ik zou het graag ook weten wat ik voel, maar ik kan slechts gissen.. Ik heb ook geen idee hoe het ligt, wel voel ik af en toe enorm veel beweging, en een golf van draaien.. Dat is niet het fijnste gevoel, maar weet wel zeker dat de baby dan lekker heen en weer aan het kroelen is...
Ik weet ook niet goed wat ik nu voel. Mijn kindje lag over dwars, maar vannacht ging het gigantisch te keer in mijn buik en ik heb het idee (hoop het ook eerlijk gezegd wel een beetje) dat hij met zijn hoofdje naar beneden is gaan liggen, ik voel in ieder geval vrij harde trapjes aan de bovenzijde van buik.
Ik ook niet hoor, voel van alles. Soms denk ik dat moeten de handjes zijn omdat het meer als klein en lokaal gefriemel voelt. Maar ze lag 3weken geleden nog in een stuit en bij de 35 weken controle bleek ze toch gedraaid te zijn en ingedaald. En al die tijd dacht ik dat ik haar hoofdje voelde maar dat waren dus de billen Ik voel wel of het groot is, billen of de rug en of het klein is voetjes, handjes, ellebogen.
JA die golf van draaien, denk ik, herken ik ook. Voel je als het waren een golf door je buik heen kriebelen. Ik heb ook geen enkel idee wat ik waar voel hoor. Ik zeg altijd dat de kleine kriebeltjes de handjes zijn, maar kan natuurlijk net zo goed de elleboogjes zijn, of knietjes.
Ik voel het meestal wel, maar zie het ook aan mijn buik. Kan zien hoe hij ligt. Zijn rug en bips zijn lekker dik. Hoofdje ligt verstopt beneden en voel ik tegen de uitgang/anus, schouders komen soms wel koekeloeren. En in mijn linkerzij/ribben voeten!! Soms volgens mij ook een knietje, dan voel ik hem zo hoog, en wat zachter. Met zn pootties kan ie veel harder afzetten hihi. Linksonder in mijn heup zitten zijn handjes, die zie ik nooit maar voel ik kroelen en boksen Soms draait ie wat, dan ben ik ff in de war, maar meestal ligt hij zo. Verliiiiiieeefd