Valt het jullie ook op?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door whitesaber, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 9 maandjes en hij heeft zijn 37 weken sprong gehad nu valt het me op dat hij bewuster is van zijn omgeving
    Dan bedoel ik:
    Het broodje met hagelslag gaat er niet "zomaar" meer in hij bekijkt het hij voelt eraan
    Hij is zich nu ook bewust van "vol"zijn en dan gooit hij zijn brood weg
    Met zijn fles precies hetzelfde kijkt erna voelt eraan sabbelt even en dan besluit hij ik heb geen zin

Zijn zombie zijn is nu helemaal weg

Herkennen jullie wat ik bedoel?

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ja, dat is hier ook. En hij heeft ontdekt dat hij zelf zijn fles kan vasthouden en leegdrinken, dus 's morgens zit hij in z'n kinderstoel zelf zijn boterham te eten en daarna z'n flesje te drinken :D. En tijdens het wandelen gaat hij tegenwoordig helemaal rechtop zitten in de wagen (ipv half liggend onderuit gezakt) en gezellig om zich heen zitten kijken, of z'n broer naast hem zitten pesten. Of met z'n luier verschonen zich met een grote schaterlach vliegensvlug omdraaien en proberen weg te komen. Ja het worden dan ineens van die echte mensjes :).

3. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ja hoor dit is heel herkenbaar, mijn meisje pakt zelf de kleinste kruimels op en kijkt er met verwondering naar,
    zelf met een katten haar die pakt ze en kijkt ernaar en dan in de andere hand,
    alles goed bekijken en in haar opnemen.

en met de fles ook.
    als ze klaar is gaat ze de speen van de fles goed bekijken en voelen.

echt heel grappig allemaal

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hebben we hier ook al een tijdje (iets van een maand geleden begon het me op te vallen) en mijn dochter is net iets jonger... Nu sinds een week of 2 begint ze auditief haar omgeving op te merken. Elk geluidje vangt ze op...

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja heel herkenbaar! als ik eten in zijn mond stop dan spuugd hij het gelijk weer uit en dan kijkt hij erna en dan gaat het weer terug in zijn mond. hij wil nu eerst van te voren zien wat er zijn mond ingaat haha. erg leuk

Deel Deze Pagina