Ik zou het laten zoals het is, kinderen van die leeftijd letten meestal niet eens op het inpak papier.
Maar dat sinterklaaspapier (is dat echt speciaal papier? kennen we niet hier in België) hebben ze toch ook in de winkel zien liggen? Ik snap echt het probleem niet. Papier is papier. Of vertel jij je kinderen expliciet dat de Sint dat specifieke papier meebrengt op zijn boot?
in elke winkel lagen er rollen sint inpak papier en nu je schoonmoeder de cadeaus hiermee heeft ingepakt zal het ze echt niet ineens opvallen het gaat ze om de cadeaus niet welk papier erom heen zit.
Kinderen zien echt wel dat het sinterklaas is die erop staat maar maken daar geen probleem van. Als ze weten dat deze cadeaus van je sm komen zou ik zeggen: oma was een beetje dom
Als de kinderen het al zien, zou ik gewoon heel luchtig melden dat Sintklaas een rol achtergelaten heeft bij oma omdat zij het zulk leuk papier vind. Des te meer drama er van gemaakt word des te meer het opvalt, vooral niet over beginnen voordat ze dat zelf doen. Het is niet handig van oma, maar ook geen ruzie waard.
Ik zou er niet wakker van liggen, dat blijkt wel uit het volgende: Mijn vader woont hier en viert kerst dus ook hier. Hij had blijkbaar wat besteld en terwijl ik net onder de douche stond zocht hij inpakpapier. Kon hij niet vinden en dat vertelde hij net. Ik zei "nou dan pak je toch Sintpapier?". Maar daar had hij ook al naar gezocht en dat kon hij ook niet vinden. De krant wel maar die was te klein. Dan maar niet inpakken, jammerdebammer hoor. Bewijst maar weer dat ik er best makkelijk insta. Kan mij voorstellen dat je met een ouder kind wel een smoesje zou kunnen verzinnen, maar ik vind het zelf geen reden om boos over te worden. Er zijn tig redenen te bedenken waarom Kerstmis bij de familie kan uitmonden in een drama, maar inpakpapier vind ik wel de lulligste
Er zijn wel ergere dingen op de wereld dan een probleem van sint inpakpapier met de kerst. Maak je niet druk ts.
Ik zou me suf ergeren aan deze actie als mijn schoonmoeder dit zou doen. Zou er zeker ook wat van gezegd hebben, maar ik zou idd er gewoon een verhaal omheen verzinnen voor mijn zoon en er verder niet te moeilijk meer over doen.
Ojee...... Ik zal maar eerlijk zijn..... ik heb ook Sint papier gebruikt... Maar ik moet er wel bij zeggen dat het cadeaus voor volwassenen zijn, we hebben met de schoonbroers en zussen lootjes getrokken. En ik heb alle pakjes helemaal versierd met slingers, strikjes enz enz. (Heb bv ook 3 paar sokken apart ingepakt...)
Nou echt wel!!, Kinderen zien alleen maar cadeautjes, waarschijnlijk zie. Ze het papier niet eens. Dit is echt mierenneuken..
Dit dus. Het is toch logisch dat je een kerstcadeau niet met sinterklaas inpakpapier inpakt? Ik zou me er niet druk om maken verder, inderdaad omdat het de kinderen waarschijnlijk niet opvalt, maar ik vind het wel raar
Oh ik zou me daar echt totaal niet druk om maken. Met dit soort dingen heb ik altijd het gevoel dat de volwassenen zich meer druk maken dan de kinderen. Die merken dat echt niet op joh. En als ze het wel doen, verzin dan een reden waarom er sinterklaas papier omheen zit. Niet zo moeilijk toch?