Ik koop vaak voor mijn dochter minnie mouse inpakpapier. Omdat ze dat echt geweldig vind. Denk ook wel dat kinderen meer zien dan wij denken. Maar in dat geval zou ik gewoon zeggen dat Sinterklaas inpakpapier heeft gegeven aan de kerstman, omdat de kerstman cadeaupapier tekort kwam.
Ok hier is het dus NIET opgevallen dat zwarte piet en sinterklaas op het papier stonden haha. wel had hij door dat t bij ons vandaan kwam en bedankte ons
Oooo wat een schande haahaha sint inpakpapier, bel jeugzorg Dames ik lig in een deuk, maar het gekke is TS durft niet meer te reageren lijkt wel. Lees je misschien morgen dat ze haar kids de kadootjes niet heeft laten aannemen, omdat het in sint papier zit, haha
En dit vind ik maar een rare gedachte.... Ieder normaal mens doet cadeautjes voor sinterklaas in sintpapier en kerstcadeautjes in kerstpapier. In ieder geval wel als kinderen er nog in geloven. Ik vind het echt heel raar dat een oma (en dus niet de kinderloze achternicht, die daar misschien minder erg in zou hebben) niet even de moeite neemt om kerstcadeautjes in kerstpapier in te pakken....Hoeveel moeite is het nu om, als je toch cadeautjes haalt, even kerstpapier bij te halen? Tuurlijk is het lief dat oma cadeautjes koopt voor haar kleinkinderen, fijn dat ze rekening houd door ze te kopen, maar zorg dan ook voor geschikt inpakpapier. Heeft dus niks te maken met dat oma zich zal laten dicteren door schoondochter, maar wel met een normale gang van zaken. Of zeggen jullie in de winkel als je wat laat inpakken voor de kerst, "oh dat mag ook wel in sinterklaaspapier hoor", lijkt me dat je dat ook niet doen. Ts: ik blijf het een rare actie van je schoonmoeder vinden.
Ik verbaas me er meer over dat iedereen het zo'n onzin vind. Het slaat toch ook nergens op? Je gaat toch ook geen verjaardags cadeau inpakken in kerstpapier? Beetje vreemd, zeker omdat schoonmoeder zelf toch ook kinderen opgevoed heeft die in Sint hebben geloofd.
Ik zou me er niet druk om kunnen maken eerlijk gezegd..maar zo heeft iedereen zijn/haar ergernissen. De een ergert zich inpakpapier de ander ergert zich aan iemand zich druk maakt over inpakpapier. Ik erger me aan beide niet, maar zie het probleem niet zo.
Wat een papierverspilling . Want uiteindelijk scheuren ze dat papier toch in 5 seconden kapot om het papier achteraf ... op de papierberg te gooien. Weet je hoeveel bomen er voor zijn omgedaan? Ik pak cadeautjes dus zelden in. Ik kan om te beginnen niet inpakken (het ziet er echt niet uit) en ik vind het papierverspilling. Gaat meestal in een plastic (herbruikbare) tas. Geen gezeur dus over kerst-, sint- of verjaardagspapier. (Ik wist tot vandaag overigens niet eens dat je zoveel verschillende soorten inpakpapier had. Ik heb hier 1 rol "neutraal" papier voor als mijn partner persé dingen wil inpakken.)
Wat ik overigens ook best grappig vind: begin deze maand vroeg een omstreden lid hier hoe er sinterklaas werd gevierd. Zij wilde de sinterklaascadeautjes onder de boom leggen en zo ongeveer het hele forum viel daar over....Nu wil een oma praktisch hetzelfde doen (het ziet er tenslotte hetzelfde uit) maar op een andere datum en vind zo ongeveer het hele forum het maar gezeur, want het is "maar pakpapier"
wat een dooddoener zeg. Pfff jij zeurt dus nooit ergens over want er is altijd iemand die het slechter heeft. Ik zou ook not amused zijn. Mijn oudste gelooft nog heilig in Sinterklaas en die zou het echt opvallen. Als m'n kind 1 zou zijn zou het mij niet uitmaken.
Eerlijk gezegd worden er veel van die reacties gegeven de laatste tijd, je mag niks meer zeggen of erg vinden want er is altijd wel ergens iemand die het slechter heeft.
Och ik word daar ook zo moe van. Je moet gewoon alles pikken en 24/7 lachen...zelfs als ze je kind in levensgevaar brengen doorhet in de kinderwagen inzet in de auto te vervoeren....keep smiling it's christmas
Nee je moet niet alles pikken. Maar heel wat mensen zouden toch duidelijk veel gelukkiger zijn als ze zouden leren relativeren. Want wat bereik je nu werkelijk door je druk te maken over onbenulligheden? Je verpest er alleen je eigen leven mee hoor. De rest gaat gewoon verder met plezier maken.
Maar daar zijn we mensen voor. En mensen MOETEN altijd wel IETS te z**ken hebben. Zo werkt het nu eenmaal. Of het nu gaat om cadeaupapier, of waar en wanneer je cadeau's geeft, of hoe je voortuin eruit ziet, of hoe auto's rijden, het weer en ga zo maar even door. Er is altijd wel iets waar iemand een drama van maakt, hoe groot of klein het ook is.
ik had het zelf ook kunnen doen Ik zou blij zijn dat oma aan de kerst en aan je kinderen heeft gedacht.
Als ik als oma zo'n k#topmerking zou krijgen, zou ik mijn kleinkind uitleggen dat de kado's niet welkom zijn en vragen of we ze samen naar voedselbank oid zouden brengen. Wellicht dat daar wel mensen zijn die dankbaar zijn voor een kado met sintpapier erom heen. Sommige mensen zijn het gewoon niet waard...
Wat voor k#topmerking dan? TS heeft alleen gezegd dat ze het niet vind kunnen dat kerstcadeaus in sintpapier zit, dat ze dat niet kan verkopen aan kinderen die nog in de Sint geloven........Als je dát al een k#topmerking vind ben ik benieuwd hoe jij zou reageren op een échte k#topmerking....Over overdrijven gesproken