storm en regen

Discussion in 'De lounge' started by dorisn, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ja, ja, het is weer herfst!!!

ben de storm en de regen nu al zat en volgens mij is dit het begin pas.

gaat het bij jullie ook al tekeer?
    hier is het al de hele dag aan het waaien en het gaat steeds harder.
    sinds het begin van de middag is het er ook nog bij gaan regenen en het lijkt wel of dat ook steeds harder gaat.

hoop dat het morgen iets beter is want ik moet naar mn werk (half uur fietsen)

liefs doris

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Hier begint het nu ook zwiepende takken en klapperende deuren.

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ja hier ook en voor ons nog heftiger want hebben straks lampionfest met alle kids

en morgen moeten we dan nog langs de huize pff arme kindjes met dit weer naar buiten en ze heeft zon leuke lampion gemaakt zelf en zo goed de liedjes geoefent

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hier ook al erg slecht weer en heel naar donker in huis, bah! Gelukkig breekt mijn weekend net aan en hoef ik er voorlopig niet uit! :D
    Heb wel medelijden met al die Sint-Maarten kindjes hoor..... had net al twee buurmeisjes staan, met de mededeling dat ze vanavond ws niet ver komen, mar wel even hier langs komen, want dat kon wel door de regen, dat is dichtbij!! ;):)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier valt het nog mee (oosten), maar ik moet vanavond de deur nog uit. Hopelijk valt het dan ook nog mee..

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier is het vrij rustig veel regen dat wel af en toe evn wat wind maar niet enorm, hopelijk morgen beter weer vier in de avond mijn verjaardag en heb anders medelijden met de rokers, had juist een tent en verwarming geregeld maar ja als het idd zo hard gaat waaien heeft dat geen zin natuurlijk

en roken mag echt niet binnen

7. Within

Within Niet meer actief

Ik had net wind tegen... Ja de wind is hard :p Rotweer... moet er vanavond nog uit, gelukkig met de auto.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Pffff hier is het al lekker bezig. Doe er normaal 20 minuten over met de fiets. Nu moest ik gaan lopen omdat ik LETTERLIJK van mijn fiets werd gewaaid. Dus heb ik er in de stromende regen en storm bijna 1,5 uur over gedaan om met mn boodschapjes thuis te komen :( Ik ga dus ook echt de kids niet ophalen met mn fiets...en mn mannetje moet overwerken vanavond dus kan ze ook niet halen...argh!

9. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hier storm en windstoten, slagregen en... ik zit lekker binnen, zalig vind ik het om naar te luisteren (niet meer veel te zien, het wordt al donker). Hoef gelukkig niet met de fiets, voor wie dat wel moet: respect maar ook voorzichtig, volgens mij is lopen een beter idee!

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    hier ook al vanaf vanmiddag en ben dus drijfnat geworden 2x pffff maar goed heb tog liever vorst dan dit! en ja als je in de auto zit heb je niks te klagen maar ik mag op me fiets :(

11. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female

Share This Page