hoi dames weet niet of het juist staat hier maar plots word ik overspoeld door paniek ! ons meisje word bijna 1 en ben nu bijna 23weken zwanger van een jongen . komt dit wel goed , ik bedoel , waar verschilt een jongen in een meisje qua verzorging ? gaan ze wel samen in bad kunnen ? gaan ze ook samen kunnen spelen ? ga ik het wel kunnen ? klinkt misschien idioot maar vraag me dat af , gaat men meid een broertje wel leuk vinden ? iemand die dit herkend ? hoor het graag
adem in, adem uit! niet te druk over maken van te voren, het wijst zichzelf allemaal wel. Zowel jongens als meisjes hebben bovenal veel liefde nodig.
aan liefde hebben ze zeker geen gebrek maar wil enkel het beste voor men kindjes en soms heb ik echt bang dat ik ze niet geef wat ze nodig hebben klinkt het dom ?
Joh dat komt echt wel goed! Hoeveel gezinnen zijn er met jongens en meiden?! En er zijn een hele boel dingen die zowel jongens als meisjes leuk vinden! En qua verzorging komt het allemaal op hetzelfde neer! Komt écht goed!
Haha, heel erg herkenbaar. Maar ook hier is het helemaal goedgekomen. Grote zus is gek op haar broertje en knuffelt hem de hele dag plat. (broertje is daar minder blij mee. hihi) En samen in bad gaan ze hier ook en ze vinden het geweldig. Niet te druk om maken, komt helemaal goed hoor.
Haha gaan je hormonen met je aan de haal meid Ik heb er wel geen ervaring mee maar waarom Zouden ze niet samen in bad kunnen en waarom zou je kleine meid haar broertje niet leuk vinden?! Nee hoor niet te druk om maken dat komt allema best goed! Je zal zien ze hebben straks de grootste lol samen in bad En kwa verzorging.. Ik zou niet weten wat er anders aan is? De ene heeft een muts en de ander een piemel... Is t enige verschil wt ik kan bedenken
hier ook hetzelfde. Zit bijna precies 2 jaar tussen en zoontje wordt helemaal gek geknuffeld door zijn zus. verzorging is ook precies hetzelfde (behalve dan dat je bij poepluiers niet na hoef te denken dat je van voren naar achter afveegt... ) En ze gaan gewoon gezellig met z'n tweeen in bad.
Oh dat is herkenbaar hoor! Bij de eerste heb ik na de dag na de geslachtsbepalende echo mijn man huilend opgebeld dat we geen jongetje konden krijgen omdat ik daar helemaal geen verstand van had. En dat is goedgekomen, het is een geweldig ventje inmiddels En nu krijgen we een meisje en maak ik me ook zorgen over of mijn zoontje haar wel leuk vindt. Of de baby mij wel lief vindt. Of ze haar kamertje wel mooi genoeg vindt (ja echt... :S). Fijn he die hormonen, maar uiteindelijk komt het gelukkig wel goed
Mijn zoon en dochter zitten nu lief samen op de bank boekjes te kijken en mijn dochter verteld hem welke dieren er in het boekje staan straks gaan ze samen in de douche grote pret! T komt echt goed laat het over je heen komen!
blij dat ik niet de enige ben ! haha is echt een vreemd gevoel van paniek , laat het over me heen komen altans ik probeer
Grootste verschil jongens en meisjes: kleine babyjongetjes kunnen je heel goed nat plassen ! Verder weinig verschil hoor, hooguit het karakter maar dat kan bij 2 meiden ook 100% verschillen. Hier leken ze wel op elkaar, later werd broertje driftiger dan zuslief ooit geweest was. Dochter is dol op broer en broer op zus! Ze kunnen goed met elkaar maar maken ook weleens ruzie samen. Samen in bad gaat prima doen ze graag. Over een jaar of 10 zullen ze dat niet meer doen, maar ik geloof ook niet dat 2 puberzussen wel samen in bad willen . Kortom: maak je niet druk komt wel goed!