Mag ik eigenlijk wel verdrietig zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yil, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Even mijn hart luchten hoor. Vandaag mijn allereerste moederdag en dat zou toch iets moois moeten zijn voor mijn gevoel. Dit moment komt nooit meer terug, je allereerste moederdag! Helaas liep het hier wat anders. Manlief voelt zich wat grieperig vandaag en daarom heeft hij niet veel moeite gestoken in moederdag. Hij heeft wel de kleine de fles gegeven en een broodje belegd, maar dat was het dan ook. Hij heeft zelf niet ontbeten en nadat ik mijn broodje ophad is hij weer naar bed gegaan. Mij achterlatend met een ontplofte keuken (nog van gisteravond). Net kwam hij weer naar beneden en gaf aan zich weer iets beter te voelen. Gaat met een broodje op de bank zitten en laat mij de vaatwasser uit- en inruimen. Voel me zo verdrietig helaas, had er veel meer van verwacht ben ik bang. Een opgeruimde keuken en een uitgebreid ontbijtje met verse jus (sinaasappels hebben we gisteren nog op de markt gehaald), wellicht wakker gemaakt worden door man en kind? Misschien maak ik er teveel gedoe van en mag ik helemaal niet verdrietig zijn, maar mijn eerste moederdag is helaas niet anders dan elke andere dag.

Sorry voor mijn gezeur maar moest het even kwijt.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Weet je man dat je er zoveel van verwachtte? Mannen staan daar vaak niet bij stil...

en tsja, daarbij, je bent zijn moeder niet....Hier doen we ook niets aan moederdag, puur omdat de kindjes er nog niet oud genoeg voor zijn. Mijn man hoeft voor mij niets te doen hoor, ik ben zijn moeder niet, toch? Dat komt straks als de meiden wat groter zijn helemaal goed. Ik begrijp die heisa nooit zo....

3. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik begrijp je wel. Hier was het ook een teleurstelling, man heeft niets geregeld :(. Ik hoef echt geen dure cadeau's maar een mooie foto van haar of een handafdrukje was al geweldig geweest...

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Zo kunnen mannen helaas zijn ... Vind het wel jammer maar aan de andere kant je bent inderdaad niet zijn moeder dus hij hoeft ( vind ik ) niet alles te gaan doen de hele dag .. Wij doen hier niet aan grote dure moederdag kado's, die zelf gemaakte tekening ofzo vinden wij veel leuker dan een ontbijtje ofzo ...

Mijn eerste moederdag 5 jaar geleden is ook niet goed gegaan, werd bij mijn ouders uitgenodigd en die hadden samen met mijn man een heerlijke lunch gemaakt, mijn oma's waren er ook. Erg gezellig .. Tot er een ruzie ontstond tussen mij en mijn oma .. Om een lang verhaal kort te maken, het is erg uit de hand gelopen en ik ben jankend naar huis gegaan, tot op de dag van vandaag nog steeds geen contact meer met haar dus ik kijk ook niet echt leuk terug op mijn eerste moederdag

5. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    begrijp je wel een beetje hoor, mijn ex deed daar ook nooit aan, mijn moeder was degene die de kleine een cadeautje in zijn handjes gaf, en dan zat ik met de nooit overgaande hormonen te janken op de bank hahah
    denk dat vrouwen er gewoon meer van verwachten dan mannen, die zijn daar luchtiger in en snappen dat hele gedoe niet (teminste niet allemaal)
    en idd als ze groter zijn gaan ze zelf knutselen voor je of maken wat op speelzaal, en dan maken die trotse koppies die 2 jaartjes wel weer goed
    dikke knuffel voor jou op deze moederdag

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Het zou inderdaad leuk zijn als je een ontbijtje had gekregen en iets leuks gewoon omdat het je eerste Moederdag is. Zoveel moeite is dat niet. Je kleine kan dat nog niet dus moet vader hem even helpen toch?
    Maar goed die van mij ligt nu nog steeds op bed dus we kunnen er van uit gaan dat de mannen daar anders over denken :D

Ik heb besloten om mijn man met vaderdag i.i.g overdreven in het zonnetje te zetten dit jaar zodat hij zich flink schuldig voelt gnagna :p:D

7. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik snap het erg goed hoe jij je voelt ik heb mij ook verheugd op mijn eerste moederdag. maar ik had het mijn man moet ik met schaamte toegeven wel voorgekauwd dat ik het ook wou vieren haha praat er even met je man moederdag is nog tot 12 uur snachts dus nog kansen genoeg;)

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier had ik me er ook een beetje op verheugt maar helaas is mijn vriend mijn eerste moederdag vergeten, wel heb ik aan zijn vaderdag gedacht.

Ach ik denk maar zo, ik ben zijn moeder niet ik had ook niks moeten verwachten.

9. Dana

Dana Niet meer actief

Mijn man heeft me van te voren goed duidelijk gemaakt dat hij het onzin vindt en er niks aan doet, ik verwachtte daarom ook niks dus dat is daarom niet tegengevallen ;).

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou ik begrijp je wel, mijn vriend heeft nog geen woord hierover gezegd. Volgens mij weet hij niet eens dat het moederdag is?
    Had ook wel verwacht dat ik een kop thee op bed zou krijgen. Maar ik zat om 7.30 beneden en hij komt net uit zn bed.
    Beetje jammer

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heel eerlijk denk ik dat meer vrouwen ook een normale dag hebben dan ontbijt en alles op bed.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou ondanks dat wij hun moeder niet zijn vind ik het wel schandalig eerlijk gezegd..
    Al is het maar een bloemetje ofzo...
    Je doet het toch voor je kindje en mama..

Ik heb ook wel 100x tgen vriend gezegd vergeet je moederdag niet!(hij vergeet altijd alles)
    En ik heb'uitgeslapen'

Maar hij is het niet vergeten gelukkig

Dus ja dames ik vind dat je mag zeuren;)
    Maak er nog een leuke dag van met jullie kleintjes! Misschien helpt t wat:)

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik net meteen met mijn man over gehad, en hij zegt, dat moeder en vaderdag hem niet veel doen, ik dus meteen duidelijk gezegd, dat mochten we hier ooit moederdag mogen vieren, dat de 1e moederdag toch wel heeeeel speciaal moet zijn... en dat ik t hem kwalijk zou nemen als hij niet samen met de ooit toekomstige kleine niks zou doen..

zo.. das iig duidelijk hier hahaha

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb wel twee cadeautjes gehad, geen ontbijt op bed want ik moest werken. Nee ik ben niet de moeder van mij man, maar persoonlijk vind ik het juist onzin dat mijn man en zwager, twee volwassen mannen van 31 en 36 jaar nu op de koffie bij sm worden verwacht.
    Mijn ouders doen er al jaren niet meer aan, sinds mijn zusje van de basisschool af is.

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha darkangel goedzo!
    En niet vergeten te herinneren wanneer het moederdag os he als t zover is :p

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja maar als je man het niks aan vind, hoe leuk is het dan nog om van een door jou opgelegde 'verrassing' te genieten?

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier is het iedere dag moederdag. Ik geniet iedere dagvan het feit dat ik moeder heb kunnen worden...

Die commerciele onzin van vandaag zegt me helemaal niks. Wees blij dat je moeder bent of mag worden!!

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha dan doet ie maar of ie t leuk vind :p
    T gaat niet om hem maar om de mama en kindje(s)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juist kan me niks schelen haha... dan tovert die maar even een (nep)lach op zijn gezicht :D:p

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik geef m'n man tegenwoordig duidelijk hints :p - want ik herken het helemaal. En daarom hebben we nu telkens erg leuke moederdagen.

Veel mannen staan er gewoon niet bij stil, dat het voor veel mama's wél telt en speciaal is...

Deel Deze Pagina