Schoonmoeder niet tegen het hoofd stoten...

Discussie in 'De lounge' gestart door Linana, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier was dat behang niet op de muur gekomen, want dingen die ik belangrijk vind zoek ik zelf met manlief uit.
    Maar daar heb jij nu niet veel meer aan.
    Ik zou het zo laten en wat opleuken met schilderijtjes ofzo. En dan straks met de peuterkamer aanpassen.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh, als ik al iets had uitgezocht, en vriend had met z'n ma iets anders meegenomen, had ie direct weer in de auto kunnen stappen naar de winkel! Dingen als behang enzo interesseren hem toch geen bal, vindt alles best.

Ja, ik zou het dus zeker weten veranderen. Maar hier was 't dus niet eens op de muren gekomen..

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zou het ook veranderen, het is julie kind en julie huis zij heeft haar tijd met haar kinderen gehad nu is het jou beurt.

Daarbij vind ik je vriend ook erg fout, hij zou voor je op moeten komen en met jou behang thuis moeten komen.

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wat jouw schoonmoeder vindt, lijkt me irrelevant. Jullie huis, jullie inrichting toch? Leg het wel even uit voordat ze ziet dat het anders is, zonder verontschuldigingen. Die lijken met van haar niet nodig bij een foute inschatting bij de inrichting, en van jou ook niet dat jij (of jullie) je huis wil inrichten zoals je wil.

Als het je echt dwars zit, zou ik bespreken met jouw vriend wat jullie allebei wel leuk vinden. Daarnaast zou ik -om volgende conflicten te vermijden- met hem bespreken hoe die keuze zo is uitgevallen (het is voor anderen goed te zien dat dit niet jouw smaak is, dus wist jouw vriend dat niet?), en voortaan iets meer zelf handelen (zelf eerst kiezen, online opzoeken wat je wil en bij goede lichamelijke gesteldheid gewoon zelf gaan).

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wie is zij om samen met je man te gaan beslissen dat het iets anders moet worden ? Ik had ze dus echt terug gestuurd ..

En je schoonmoeder niet tegen het hoofd stoten ? Ze heeft jou nu toch ook flink tegen het hoofd gestoten, je hoort te genieten van je kamertje, met een heerlijk gevoel daar te zitten als je je kindje voed of verschoont ... Kom op zeg, boven je schoonmoeder staan hoor het is JULLIE kind niet die van haar.

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Je had eigenlijk eerder duidelijk moeten zij tegen je man/schoonmoeder. Je vond het gelijk al niet mooi dus had je toen door kunnen zetten. Het is moeilijk maar het is nu nog moeilijker omdat ze al dat werk gedaan hebben om het behangetje erop te krijgen. Eerder duidelijk zijn dus, juist ook tegen je man want ik vind het vreemd dat hij zo makkelijk over jouw keuze heen stapt. Alleen jij moet wel daarover met hem in gesprek.

Succes met welke beslissing je ook neemt. Het zal vast niet makkelijk zijn!

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Is ook niet leuk dat ze zomaar iets anders kiezen. Ik zou het veranderen, jij moet constant tegen die kamer aan kijken. En gewoon uitleggen dat je het niet leuk vind dat hun het hebben uitgekozen en dat je het niet 'zo' mooi vind.

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Veranderen!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou het veranderen, maar ik snap echt niet waarom je niet gelijk hebt gezegd dat je het niks vindt.

10. Linana

Linana Niet meer actief

Bedankt iedereen!

Ja, achteraf gezien had ik gelijk moeten zeggen hoe of wat, maar ik dacht dat ik er nog wel een jaartje tegenaan kon, niet dus. En de baby kon ieder moment komen, dus ik had zoiets van schiet maar gewoon op....

Ik ben niet zo van de echte "babykamers", ik hou meer van een wat strakker design. Ik had dan ook iets voor ogen wat met kleine aanpassingen langer mee kon dan 1 jaar.
    Het is niet lelijk ofzo, maar gewoon echt niet mijn smaak.
    Ik heb inmiddels met mijn vriend gepraat en hij zei dat ik los mocht gaan over 2 maanden (dan heeft hij vakantie).

Voor de mensen die benieuwd waren hoe het er nu uitziet, of nou ja.. welk behangetje erop zit :p

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou kan je vertellen dat ze van mij die rollen terug hadden kunnen brengen en ik mee ging om de juiste op te halen.

Maar goed das niet je vraag....
    Ik zou lekker buiten haar weten om alles doen wat jij wil.
    Zij woont daar toch niet maar jij en je man.
    Kan jou het verrotten wat ze er van vind, dan hadden ze meteen de juiste behangrollen maar mee moeten nemen dan had je nu dit niet hoeven doen

12. Locusta

Locusta Niet meer actief

Of zij zelf, aangezien ze het heeft laten gebeuren? Tja. Ik had het laten zitten. Ten eerst omdat ik vind dat je ze gelijk terug had moeten sturen naar de winkel en de rollen om had moeten laten ruilen voor de juiste (óf zelf meegaan) en ten tweede omdat ik het zonde van het geld zou vinden. Suck it up en even een jaartje of twee laten zitten dus ;)

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik begrijp niet waarom je het zo ziet.
    Schoonmoeder en vriend hebben ander behang gekozen, tegen jouw wil in.

Begrijp niet waarom je ze niet linearecta terug gestuurd hebt naar de winkel om te ruilen..

Maar zou het als ik jou was lekker gaan veranderen, en me er geen zorgen om maken.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha ik zou ook niet blij zijn met dat behang ... Errug tuttig ...

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou het veranderen..
    Ik had het niet eens laten doen zoals zij het wouden, maar dat is natuurlijk al te laat nu..

16. Linana

Linana Niet meer actief

Juist! haha, jij snapt het :p
    Gelukkig heeft mijn vriend inmiddels mijn plannen goedgekeurd, dus over 2 maanden (misschien eerder) kan ik het maken zoals IK wil! :cool:

17. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    o vreselijk, nee sorry dat was hier erook niet ingekomen, die band met voetjes ala, maar dat drukke behang met autootjes, nee echt niet

hier waren alle muren wit (bloesem wit met vleugje roze) maar met accesoires kleur ingebracht.

18. tulip

tulip Niet meer actief

mijn reactie heb je natuurlijk niet zoveel meer aan, maar ik had behang wat ik niet leuk vind er niet eens op laten gaan. Vindt je erg mild geweest en jammer wat vriend of schoonmoeder vindt, je vriend mag het dan wat mij betreft uitleggen aan zn moeder.

19. Linana

Linana Niet meer actief

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :p
    Tsjah... wat ik al zei, ik had wat heel anders voor ogen :)

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Oeff ik zou het er ook aftrekken nu ik dat behang zie, erg tuttebollig:)

Deel Deze Pagina