Sorry, maar wat een drukte op dat behang. Ik was gillend weggerend. Maargoed, wat betreft het veranderen van de kamer. Ik had niet eens mn vriend laat staan mn schoonmoeder op de hoogte gebracht van mn plannen, maar het gewoon gedaan. Zij hebben toen immers niet met jou overlegd, dus waarom moet jij dat dan wel met hun doen? Misschien kinderachtig of kort door de bocht, maar het had me geen ene bal gescheeld op dat moment.
Boeiend! Jij moet er iedere dag tegenaan kijken. Als zij gepikeerd is, is dat maar voor even en is dat daarna wel weer over. Het is tenslotte jouw huis.
ik vind de 2 soorten behang trouwens ook niet echt met elkaar matchen... twee verschillende stijlen... en nu ben ik wel benieuwd wat het straks wordt!
Ik zou het sowieso veranderen. Wel met een brok zenuwen voor de reactie, maar goed, het is jullie babykamer, en hoe vaak komt je schoonmoeder er nou?
Ik ben ook benieuwd wat je zelf had uitgezocht. Maar nee zou mijn smaak ook niet wezen.. lelijk.. tja.. wat is lelijk.. Ik hou ook van minder "kinder"
Nou dames, tzt zal ik wel even nieuwe foto's plaatsen van het kamertje Het behang wat ik zelf had uitgezocht was, ze hadden zelfs 2 opties http://www.kwantum.nl/imagesOriginal/DeepZoom/1127067_30_files/10/1_1.jpg http://www.kwantum.nl/imagesOriginal/DeepZoom/1127085_20_files/9/0_0.jpg Beide waren heel subtiel en heel erg lichtblauw. Het is 1 muur waar behang op zit. De behang-rand had ik trouwens al helemaal niet uitgekozen. Zulke randjes zijn op zich wel leuk, maar vind het niet handig ivm meubeltjes verplaatsen etc
Ik had het zo gelaten. Je vriend was erbij dus die zal het wel goedgekeurd hebben... ps vind het behangetje wel leuk dat er nu op zit.
DIE Ruit is t leukst!!! snap niet dat ze dan die wolk niet gedaan hebben.. is iig nog een mooie compromis.. maar die ruit vind ik super. dus zou nu lekker die er op plakken
Ik vind de combinatie vreselijk met die auto's en dan zo'n band met voetjes Maar die ruitjes behang GEWELDIG!! Gewoon veranderen joh
gewoon veranderen zij hadden jou keus moeten respecteren en behang moeten kopen die JIJ leuk vond niet die zij leuk vond gewoon erop knallen jou behang
heel leuk die ruitjes! gewoon opnieuw doen, gooi het gewoon op nesteldrang tja door die hormonen he (heb je er iniedergeval nog iets aan haha)
Ik kan het erop gooien, want ik heb er echt last van (nu pas) Tijdens de zwangerschap helemaal niet, maar nu? Alles moet zoals ik het wil, de lades van de commode moeten netjes blijven, al het andere in huis ook. Ik lijk wel bezeten soms Dus dat is een prima excuus
Ik zou helemaal uit m'n plaat zijn gegaan als ze met ander behang thuis waren gekomen dan was afgesproken... Ik had hen beide meteen terug laten keren naar de behangwinkel en wel het goede mee laten nemen. Ik vind dat je heel mild bent geweest. Mijn vriend zou dit echt niet doen, die weet dat ik flink tekeer zou gaan *had heel veel last van de hormonen tijdens de zwangerschappen...*. Maar gelukkig mag je het binnenkort veranderen, beetje jammer dat je vriend dit niet eerder zag!! Enne, ga voor het blauwe ruitje!!
Oh nee, dat zou ook mijn smaak niet wezen, beetje, ehm,begin jaren 90 hè. Nou ja, lekker dat ruitje kopen en er overheen plakken, klaar is Klara!