Tja sorry maar ik vind het niet kunnen. Je had toen moeten zeggen dat je het niet leuk vond. Je man was mee dus die had je op zijn donder moeten geven Nu heeft je schoonmoeder het hele kamertje voor je opgelapt met een nieuw behangetje en trek jij het vier maanden later weer van de muur. Ik zou daar echt niet blij mee zijn
Sorry dat ik het zeg maar wat een wanstaltige smaak heeft jouw schoonmoeder zeg. Vind het echt heel lelijk behang. Heb combineert totaal niet met elkaar en ook niet met de kleuren van het bedje en het aankleedkussen, die zijn veel te modern en heftig gekleurd voor zo'n zoetsappig pastelbehangetje. Ik denk dat jouw schoonmoeder, ongetwijfeld met de beste intenties en zo vol van het feit dat ze een kleinkind kreeg, zich mee heeft laten slepen door haar eigen smaak. Ze is teveel uitgegaan van wat ze zelf mooi had gevonden. Had ze (en jouw man net zo goed hoor) naar jou geluisterd dan had je nu niet opnieuw aan de slag gehoeven. Dus als ze zich al tegen het hoofd gestoten voelt, dan had ze maar gewoon moeten luisteren. Ik denk dat jouw man zich vrij makkelijk heeft laten overhalen door zijn moeder. En eerlijk is eerlijk stuur je een man om een boodschap dan mag je blij zijn als ie met het juiste thuis komt. Hier is manlief ook wel eens thuis gekomen met bevroren diepvrieskipfilet omdat ze in de aanbieding waren, terwijl ik blokjes verse kip nodig had voor wraps. En dan vragen 'ja maar dit is toch ook kip?' Toen ik hoogzwanger was was ik een rondwandelende hormonenbom, dus ik was waarschijnlijk zelf echt heel pissig geworden en had ze gelijk terug gestuurd. Ik vind het dus heel knap van je dat je je toen beheerst hebt. Maar zoals meerderen al zeggen JOUW KIND niet die van haar. Jij komt meerdere keren per dag in dat kamertje, zij vermoedelijk praktisch nooit. Jij zit je telkens op te vreten omdat het je smaak niet is. Dat is niet de bedoeling. Gewoon zeggen, ik vond het niet mooi en hoopte dat ik er aan kon wennen, maar ik vind het nog steeds niet mooi en het begint me met de dag meer tegen te staan dat ik niet echt kan genieten van het kamertje. Bedankt nog voor het behangen, maar ik ga nu alsnog doen wat ik al die tijd al in mijn hoofd had. Ik ben trouwens ook echt voor het RUITJE! Rood past er denk ik ook wel mooi bij (accessoires dan he, maar ik ga me er niet mee bemoeien, daar heb je al een schoonmoeder voor haha!) En mocht er ooit nog een kleintje bijkomen, stuur je schoonmoeder NIET om een boodschap haha!
@iMama De enige reden dat ik mild was, was omdat ik op knappen stond haha. Het moest gewoon af (ook echt een week later ben ik bevallen). Ik ga ook voor het ruitje, ik twijfel nog over de andere muren waar nu dus die band zit. Ik heb een hele mooie heldere blauwe kleur gezien van histor, zijdeglans, maar ben bang dat het dan te druk wordt. De radiator verf ik over 2 weken hoogglans wit matched mooi bij mijn "commode" Ik kan nu al niet wachten op het eindresultaat. Mijn schoonmoeder is echt een schat verder hoor, maar zij is echt van de echte baby-achtige dingen. Woezel en pip is bij haar ook favoriet, terwijl ik daar weer helemaal niks mee heb. Er had ook bijna een woezel en pip lamp gehangen, maar daar heb ik wel ruim op tijd een stokje voor kunnen steken....
Klinkt goed!!! Go for it girl en leg uit aan schmams dat je t erg lief vond maar dat je t graag helemaal naar jou smaak wilde doen! Geniet er van! We willen straks natuurlijk wel foto's van t eindresultaat
Dit laatste vind ik ook, ze hadden toch zeker even kunnen overleggen met jou of je dat goed vond? Ik zou er nu zeker een ander behangetje opgooien, maar zeg het wel even tegen schoonmoeder dat je het verandert (en misschien ook waarom.) Dan geef jij in ieder geval het goede voorbeeld, misschien leert ze het dan voor de volgende keer!
was nu toch wel erg benieuwd naar de behangetjes maareh die muren schreeuwen om opnieuw behangen te worden! die smoes van de nesteldrang vind ik trouwens ook een goeie! nu kan het nog LOL
De link naar de behangetjes die ik had uitgezocht staan op pagina 5 Ik ga nu dus voor de ruitjes, dat was sowieso al mijn eerste keus Alleen het verfkleurtje voor de andere muren twijfel ik nog over, maar dat komt wel goed haha
Ik vind het behang trouwens wel schattig hoor... ze heeft het volgens mij wel goed met je voor gehad. Maar ja, dat betekent natuurlijk niet dat ze voor jou mag bepalen wat je leuk moet vinden. Succes met behangen... ennuh... laat je vriend het lekker uitleggen aan zijn moeder.
mee eens. je had er toen iets van moeten zeggen. Als ze diezelfde dag nog terug waren gegaan voor het andere behang, was het hooguit een dag later klaar geweest. Vind het ook niet helemaal de fout van je schoonmoeder, je vriend was erbij dus HIJ had er op dat moment iets van moeten zeggen.. Als je schoonmoeder boos wordt (of wat dan ook) dan kan ik dat eerlijk gezegd goed begrijpen..
Ik vind het behang ook echt niet mooi en had vriend & schoonmoeder zo weer teruggestuurd naar de Kwantum.. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik echt te erg was met de babykamer. Alles moest precies zoals ik het wilde hebben en niet anders,haha! Ik had hele mooie meubels gekregen van vrienden die mijn vader wit heeft geverfd (weeeeken mee bezig geweest) maar het was voor mij niet goed genoeg dus heb ik mijn vader huilend,krijsend en gillend gedwongen om alles overnieuw te doen.. Ow ow,als ik er nu aan terug denk..
vind in dit geval je avatar wel erg toepasselijk Pluis! zo'n smekend blikje van aaah paps.. sorry dat ik zo'n evil witch was!! maar enorm bedankt voor t verven van mijn kamertje.. smeek plz... forgive me blik... (arme paps..)
Zeker weten veranderen!!!! En je hoeft haar er helemaal niet bij te betrekken. Het is jou huis. Jij staat dagelijks in dat kamertje, jij moet je er op je gemak voelen!!! Echt mega lief dat ze het toen gedaan heeft voor jullie, maar zij en jou man hebben zich toen niet gehouden aan wat jij graag wilden en hebben toch ook zonder overleg zelf maar iets gedaan. Ik snap dat je toen dacht, maar t maar af, de kleine komt, maar ik zou denk ik haar en van mijn man zijn hoofd eraf gebeten hebben als ze ineens zonder overleg iets anders gekocht zouden hebben Jij bent je SM echt geen verantwoording schuldig!!!
Ik vind het reuze brutaal van haar, ik zou het geeneens op m'n muur hebben gezet... Moet ze maar naar mij luisteren. En als mijn vriend dat zou toelaten.. amai. Hij weet dan zeker dan ik hem keihard weer terug stuur naar de winkel!
Gewoon veranderen, jij had toch aangegeven wat je wou? Ik vind het heel wat dat zij even wat anders heeft beslist (wat denkt ze wel niet?), dus ik zou het gewoon veranderen. Succes!
Erg zeg, dat je je vader dat aan doet! En heeft hij het toen ook nog gewoon overgeverfd omdat jij dat wilde??
Waar was je vriend toen zijn moeder dit besloot? Ik zou het echt weer veranderen ja, zonder schuldgevoel! Pluis81, je hebt je vader toch wel op zijn minst mee uit eten genomen om hem te bedanken na die tijd?
2 weken voor mijn bevalling ben ik verhuisd. Ik had geen geld om iets aan de babykamer te doen. Er zat afgrijselijk behang op met geel en blauw. Zo had ik het me niet voorgesteld! Als ik eraan terug denk krijg ik nog de kriebels. Dit wil ik echt geen 2e keer en raad ik je dus af!!! Nu is het de taak aan jou om het netjes te brengen. Ik vond de tip van 'ik kan er niet aan wennen' wel goed. En anders gooi je het maar op je hormonen hoor, hihi!
Hier ben ik het echt helemaal mee eens. Maar goed; als je vriend het goed vind, dan ga je over twee maanden toch lekker behangen. Alleen vind ik één ding wel raar: Hij vond het behang dat jij had uitgekozen blijkbaar niet mooi. Jij klaagt nu over een kamer die jij niet mooi vindt, maar hij moet er maar mee leren leven? Als dat voor jullie normaal is, miet je het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar als ik me zou storen aan behang dat ik niet mooi vind, zou ik me er niet prettig bij voelen om dan maar iets op de muren te plakken dat mijn man niet mooi vind. Ik snap dus nie zo goed waarom jullie niet samen iets gaan uitkiezen. (En waarom hij niet eerder tegen jou heeft gezegd dat hij dat ruitje niks vindt, want dan hadden jullie gelijk iets uit kunnen kiezen dat je allebei mooi vindt.)