Schoonmoeder niet tegen het hoofd stoten...

Discussie in 'De lounge' gestart door Linana, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik heb nog niet alle reacties gelezen, maar ik zou tegen haar zeggen dat je gewoon niet kan wennen aan het behang en dus toch iets anders aan de muur wilt hebben! Ik zou haar wel zeggen dat je het heel lief vind dat ze de vorige x geholpen heeft en of ze het nu weer leuk zou vinden om te helpen (als ze tenminste een beetje netjes bahangen heeft :D) maar dan met een ander behangetje..

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat ben je inderdaad mild geweest zeg. Snap wel dat je wou dat het gewoon af was, maar pff wat een lelijk behang :) Ik wou echt alles zelf doen aan het kamertje om dat soort dingetjes te voorkomen en dat ik alleen mezelf de schuld kon geven als het er niet uitzag.

Gewoon lekker over 2 maandjes alles opnieuw behangen!! Jouw huis, jouw baby, jouw kamertje, jouw keuze! Niet die van je schoonmoeder.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik weet het meiden,het is niet netjes maar ja..mijn hormoon-huishouding stond echt he-le-maal op z'n kop (+ we zaten in een gigantische verhuizing/verbouwing) dus gelukkig nam m'n vader het me niet echt kwalijk. Ik ben normaal ook niet zo en dat wist hij wel..;)

4. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik zou voor de ruitjes gaan! En ik snap eerlijk gezegd niet dat je die babyvoetjes dan mooier vindt!

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Zij hebben waarschijnlijk gedacht: dat andere behang is leuker voor het kind zelf...

Misschien ook waar. In de praktijk vindt mijn zoon de rood/oranje knuffel van onze verzekering (zetje zebra) het aller, allermooist! Zit ik dan met mijn schattige knuffeltjes waarvan ik dan toch hoopte die overal heen zouden gaan. En nu ik zie hoe leuk hij die afgrijselijk lelijke vindt, gaat die mee, overal naar toe! En verzucht ik dat ik sinds ik mama ben al een hoop van mijn eigen gevoel voor stijl aan de kant heb moeten zetten...

Nu maar hopen dat hij later geen voetbal of spongebob behang wil, ik zou gek worden, haha! :)

5. Linana

Linana Niet meer actief

Oooh lord, dat hoop ik hier ook niet :$ Ik zou ook gek worden.

Trouwens, reden dat ik zelf niet meekon om iets uit te zoeken was omdat de kwantum redelijk ver fietsen is (zwanger dan, niet zwanger is het 3 keer niezen en je bent er ;)) En ik kreeg aldoor last van mijn liezen tijdens wat langere stukjes lopen of fietsen.

Ach komende week ga ik met mijn beste vriendin naar de ikea, ff rondneuzen. Zij gaat in augustus van de pil af en heeft alleen maar baby's on her mind :p
    Het ruitenbehangetje komt erop, rolgordijntjes in het wit, bij de voetjes komt een mooi knalkleurtje blauw op de muur, mooi hoogpolig vloerkleedje, wat lampjes aan de muur enzo... Ik zie het al helemaal voor me :)

Toen had ik ook last van de hormomen hoor, maar op een andere manier. Ik was op het eind meer jankerig dan een bommetje ;) Dat is wel jammer eigenlijk als ik eraan terugdenk.
    Er zijn zoveel dingen gebeurt in de laatste weken van de zwangerschap en de eerste paar erna die ik nu anders had willen hebben, maar daar verander je niet veel aan. Behalve die babykamer, dus die gaat ook zeker in de verbouwing :D

6. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Uiteraard zouden wij heel graag foto's van het kamertje willen zien als het geheel naar jou wens is. Ik ben benieuwd.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Ik plaats dan uiteraard nieuwe foto's :D

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou het ook naar mijn eigen smaak willen hebben dus ik zeg lekker veranderen meid!

Deel Deze Pagina