Schoonmoeder nieuwe vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door NoLu, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Die van tulip vind ik een goede, ik zou ook je schoonmoeder zeggen dat je het hem niet speciaal gaat zeggen, maar er ook niet over liegt. Het zijn 2 volwassen mensen die notabene al 4 jaar niet meer samen zijn, je schoonmoeder is op de eerste plaats helemaal niet verplicht om je schoonvader te melden dat ze een nieuwe relatie heeft ze is hem niets meer schuldig. Maar ik vind het niet nodig dat jullie maar moeten liegen om dat feit, dat is haar eigen pakkie aan zou ik zeggen!

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Helemaal mee eens... Zou het niet vertellen als er niet naar gevraagd wordt maar ga er niet over liegen...

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik zou me zoveel mogelijk afzijdig houden!

Wel tegen SM zeggen dat je niet van plan bent voor haar te liegen. Maar SV moet er ook niet aan bijdragen dat er mensen tegen elkaar worden opgezet. Zijn ouders plaatsten jullie in het midden ergens van, terwijl je daar echt niet op zit te wachten. Dus zorg dat je jezelf er buiten houdt en laat de 'kinders' t dan zelf maar uitzoeken...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mee eens.
    En jemig, 4 jaar gescheiden en dan zou het nog ruzie worden als hij er achter komt dat zij een nieuwe vriend heeft? Hoe oud zijn ze zeg....? :(

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou me er niet mee bemoeien, en dit ook duidelijk naar je schoonmoeder zeggen! Laat het ze zelf maar uitzoeken.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dit dus!
    En als schoonvader boos op jullie zou worden (wie weet gebeurt dat niet eens) omdat jullie niks gezegd hebben kun je altijd met het vingertje naar schoonma wijzen omdat juist zij het geheim wilde houden voor haar exman. dan kunnen ze het samen verder uitzoeken
    zonder jullie.

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou tegen mijn schoonmoeder zeggen dat je er niet om gaat liegen, mocht het ter sprake komen met je schoonvader.
    Waarom moet je schoonmoeder het tegen je schoonvader zeggen? Ze zijn gescheiden en aan elkaar niets meer verplicht. Als je schoonvader er niet mee kan dealen is dat zijn probleem. Niet dat van jullie en niet dat van je schoonmoeder.

Deel Deze Pagina