Schoonmoeder nodigt ex van zoon uit voor de koffie

Discussie in 'De lounge' gestart door DLight, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik ga zelf koffie drinken met de ex van mijn man, dus ik zou het niet raar vinden als mijn sm dat ook zou doen. Dat doet ze niet, maar ze moet het lekker zelf weten. Dat zegt niets over mijn relatie met haar.

2. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

:( Snap hier niks van. De schuld ligt toch bij jouw familie die je veel later pas hadden geinformeerd. Wat heeft jouw ex hiermee te maken?

3. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Klopt, daar geef ik hem de schuld ook niet van. Ik heb zelf ook af en toe wel contact met hem, rest van de familie niet meer.
    Alleen wil ik niet dat exen helemaal up to date zijn over het wel en wee van mijn familie en dus ook van mij. Het is niet voor niets een ex.

4. :$ Néé toch.. Dat is ook echt bizár! Kan me voorstellen dat dat vreselijk pijnlijk voor je was zeg.. Wat bezielt zo'n mens..

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik snap Toverbal en vind dat ze gelijk heeft, het is idd een ex en die hoeft niet van alles op te hoogte te zijn als er verder geen kinderen in het spel zijn.

6. Within

Within Niet meer actief

Zou het niet zo erg vinden, als die 2 een klik hebben samen, waarom niet? Het zal niet voor niets een ex zijn.

Mijn moeder kreeg een relatie met de ex van mijn zus, toen was ik (en de rest overigens ook) not amused. Gelukkig hadden ze dat snel door.

7. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Heel naar!

Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder dat niet zal doen!

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    leuk voor je zusje, waarschijnlijk niet maar vind het ook niet dat het echt niet kan.
    Je het met sommige mensen gewoon een klik.
    Ik zie de ex van mijn broer ook nog. gewoon vriendinnen mee.
    Of mijn schoonzusje dat nu leuk vind of niet.

9. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Het was mijn eerste vriendje toen ik 15 was. Kinderem zijn er idd niet in het spel. Hij had nogal wat moeite om van me los te komen en bleef nog 2jaar bij de familie rondsjokken. Toen hij een ander vriendinnetje kreeg was dit afgelopen, blij toe. En sindsdien kunnen we weer samen door 1 deur. Zie hem zo'n 3x per jaar. En ik beslis nu wat hij te weten krijgt over mij of mijn familie, dat idee is erg prettig.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarom zou dat niet kunnen? Het is toch niet de ex van je schoonmoeder? Ze mag toch zeker zelf weten met wie ze koffie drinkt?

11. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Als mijn schoonmoeder zoiets zou doen zou ik dat niet leuk vinden. Maar ik zal er niets over zeggen. Mijn schoonmoeder mag zelf bepalen met wie ze omgaat. Maar als ze mijn menig zou vragen zou ik wel eerlijk antwoord geven.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik zie dus niet echt het probleem, mijn exschoonzusje is 1 van mijn beste vriendinnen ze was zelfs getuige op mijn tweede huwelijk, haar kinderen zijn gewoon mijn nichtjes en ons zoontje kent haar als tante, als je goed kunt met mensen hoeft dta contact toch niet ineens over te zijn?

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik ga al vanaf me 17de om met me ex schoonzusje ben nu 33

zie het probleem niet zo

14. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer. Mijn zusje en zwager wisten van niets. Ze was juist zo verbaasd want ze hadden sinds een paar maanden weer contact via facebook. De ex heeft af en toe nog contact gezocht met mijn zwager en die heeft haar duidelijk gezegt niets meer met haar te maken te willen hebben. De relatie tussen zusje en haar schoonmoeder loopt ook niet zo goed, maar vind als moeder naar zoon niet echt getuigen van loyaliteit. Al had ze het met hem besproken dan had mijn zwager nee gezegt en gekozen voor zijn vrouw en kind. De ex heeft geen kids van mijn zwager.
    Als ik de behoefte zou hebben om de ex van mijn zoon te zien dan zou ik dat bespreken met hem. Als hij het er niet mee eens zou zijn dan zou ik dat respecteren. De band met je bloedeigen kind lijkt mij belangrijker dan een ex van je kind toch?

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zo wat knap dat jij daarmee m kunt gaan zeg. Ik zou zo'n schoonmoeder straal negeren.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

dit is op mij ook van toepassing... haha

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

Oeh gut ik ga al 7 jaar lang geregeld even koffie drinken bij mijn ex schoonmoeder en ik heb ook geregeld contact met mijn ex

Waarom niet??

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat veel mensen wel eens lijken te vergeten als ze een relatie verbreken is dat niet alleen ZIJ een relatie met de expartner hadden opgebouwd, maar ook de rest van de familie en vrienden. En die familie en vrienden hoeven niet de problemen met de expartner te hebben die de ex heeft. En kunnen het contact met de expartner zo goed vinden dat ze geen zin hebben om dat te verbreken alleen maar omdat een liefdesrelatie op de klippen gelopen is.

19. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het anders al man ook nog contact met zijn ex heeft, dan vind ik het niet zo verwonderlijk. Maar als man geen contact meer met zijn ex heeft, dan vind ik op zn minst dat schoonmoeder aan haar zoon had kunnen vragen: goh, ik wil eigenlijk een bakkie koffie met haar drinken, zou jij dat vervelend vinden??
    Dat is gewoon een kwestie van fatsoen vind ik.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat dat heel erg afhangt van hoe die twee uit elkaar zijn gegaan, hoe ze nu met elkaar omgaan, hoe de relatie was tussen schoonmoeder en ex en ook hoe de relatie is tussen schoonmoeder en je zus...

Kan heel onschuldig zijn... Zo an sich zou ik me geen zorgen maken.

Deel Deze Pagina