Ik vind het niet raar. Ben zelf ook wel eens op de koffie gegaan bij mijn ex-schoonmoeder terwijl ex al iemand nieuw had. De ex van mijn zusje komt ook nog bij mijn ouders en is hier ook nog welkom, is stapelgek op de kids en die weten ook niet beter doordat hij er al was voordat zij geboren waren. Mogen zij hem dan ook ineens niet meer zien? Nee hoor, dat vind ik persoonlijk echt onzin.
Ligt natuurlijk aan de situatie. Ja als het echt opboksen tegen een ex is dan wil dat ook wel zeggen dat de band met schoonmoeder niet top is. Anders zou het geen opboksen zijn maar gewoon naast elkaar leven. Heb je facebook, hyves enz. Staan daar foto's op van je kids? Zo ja, wat is dan het verschil met dat de hele wereld die foto's zien kan maar ex neuh die mag echt je kids niet zien. Denk je niet dat dit gevoel meer met jezelf en onzekerheid te maken heeft? Dat je daar dan niet eerder wat mee moet. Zo zonde om je energie in jaloezie te steken.
Alleen ben jijdan diegene die niet in het nu Leeft maar in het 'toen'. Een ex verdwijnt niet van de aardbol als een relatie eindigt. Blijft gewoon bestaan en zal altijd onderdeel zijn van iemands verleden maar als je je zo druk erom blijft maken maak jij haar zelf onderdeel van het heden. Meid, denk gewoon ik ben leuk...........
Ik ga zondag samen met mijn dochter en partner lunchen bij mijn ex, zijn vriendin en zijn moeder ( moeder heeft hier een aantal weken geleden zelfs een nacht geslapen en de dag erna hier gebleven omdat ze mijn dochter o graag wide zien). Want tja, het is vaderdag. Mijn dochter heeft dus twee vaderdagcadeautjes gemaakt. Mijn ex heeft dochter net thuisgebracht en kijn partner kreeg een norme knuffel van mijn dochter waar ex bij stond. Ex is een latino en een paar jaar terug had hij dit nooit gedaan. Extreem jaloers en macho latino. Dus meiden, als hij het kan kunnen jullie het ook Misschien is onze situatie anders omdat er een kind in het spel is.